پیام تسلیت فرمانده سپاه روح الله در پی درگذشت رزمنده هشت سال دفاع مقدس«ابوالفضل فخرالاسلام»

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی درگذشت رزمنده هشت سال دفاع مقدس، استاد بسیجی حاج «ابوالفضل فخرالاسلام» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۲۴۰۵
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی درگذشت رزمنده هشت سال دفاع مقدس، استاد بسیجی حاج «ابوالفضل فخرالاسلام» پیام تسلیتی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت رزمنده دفاع مقدس، استاد انقلابی و معلم بسیجی دکتر حاج «ابوالفضل فخرالاسلام» که حیات با برکتشان مملو از مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در دفاع از ارزش های انقلابی توام با روحیه جهادی و انقلابی است، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

حاج «ابوالفضل فخرالاسلام» با حضور تاثیرگذارش در عرصه های مختلف دفاع از ارزش های اسلامی منشا خدمات ماندگار و تاثیرگذاری بود و در صحنه های جهاد تبیین حضوری عاشقانه و دلیرانه داشت.

اینجانب این ضایعه اندوه بار را به خانواده معظم و عموم همرزمان و علاقمندان آن استاد با اخلاق و ولایی تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی

فرمانده سپاه روح الله و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار