خبرهای داغ:
نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از راه‌اندازی ۴۱ ایستگاه صلواتی ثبت‌نام سامانه واکسن توسط بسیجیان سپاه ناحیه نهاوند در طرح شهید سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۲۴۱۹
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

سرهنگ علی مختاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به عملکرد سپاه در طرح شهید سلیمانی از آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس در بحث کرونا بسیجیان سپاه ناحیه نهاوند در طرح شهید سلیمانی ۴۱ ایستگاه صلواتی ثبت‌نام سامانه واکسن راه‌اندازی کردند.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۴ هزار و ۲۵۷ نفر برای واکسن توسط بسیجیان گفت: تعداد ۳ هزار و ۲۸۵ مورد تذکر لسانی نیز به افرادی که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند، داده شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه از ۱۹۳ خانواده‌ کرونایی سرکشی به عمل آمد و آموزش‌های لازم داده شد، تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس ۶۶۵ بسیجی در طرح شهید سلیمانی در شهرستان نهاوند مشغول خدمت‌رسانی بودند.

وی افزود: تهیه و توزیع تعداد ۵۵۲ بسته معیشتی و تعداد ۹ هزار و ۳۹ پرس غذای گرم و همچنین توزیع گوشت ۱۱ رأس گاو و گوسفند از اقدامات سپاه نهاوند در بحث کمک‌های مومنانه و معیشتی است .

مختاری ادامه داد: با توجه به نیاز اساسی بیماران کرونایی به کپسول اکسیژن مبلغ ۱۵۰ میلیون و ۱۳۰ هزار ریال ریال برای خریداری کپسول در این هفته جمع‌آوری و همچنین برای بسته‌های مومنانه مبلغ ۳۸۸ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال جمع‌آوری شد .

وی افزود: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و شناسایی دانش‌آموزان کم برخوردار تعداد ۲۹۱ بسته لوازم التحریر و ۷۸ دست پوشاک و کفش خریداری شد و بین دانش آموزان شناسایی شده توزیع شد.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» در بحث بهداشت تعداد  یک هزار و ۷۸۳ بسته بهداشتی و تعداد یک هزار عدد ماسک توزیع و همچنین برای بیمارانی که در بحث خرید دارو مشکل داشتند تعداد ۳۹ بسته دارویی خریداری و در اختیار خانواده‌ها قرار گرفت.

وی در پایان گفت: بسیج و سپاه ناحیه نهاوند همچون گذشته در هر زمانی در کنار مردم خواهد بود و تا پایان این ویروس کرونا بیش از گذشته در صحنه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات