خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوافضای سپاه : همراهی، همدلی و همکاری ارتش و سپاه موجب همپوشانی خوبی در ماموریت دفاع از آسمان کشور و دفاع مستحکم هوایی برابر تهدیدات شده است.
کد خبر: ۹۳۸۲۴۲۱
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، سردار سرتیپ پاسدار فریدون محمدی سقایی معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ گفت: دشمن به خوبی درک کرده است که نمی‌تواند چشم طمعی به کشورمان و تعرض به آسمان ایران اسلامی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در موضوع پدافند هوایی قرارگاه مشترک پدافند هوایی میان سپاه و ارتش تشکیل شده است و ماموریت صیانت از آسمان و حریم هوایی کشور توسط این قرارگاه راهبری می‌شود.

سردار سرتیپ پاسدار فریدون محمدی سقایی افزود: در این رزمایش تجهیزات مورد استفاده سپاه و ارتش اعم از سامانه‌هاق راداری، موشکی، جنگ الکترونیک، مراکز فرماندهی و کنترل و الکترواپتیک به صورت صددرصد بومی و تولید شده به دست متخصصان داخلی است.

وی افزود: در این رزمایش هم تمرین فرماندهی و کنترل و هم تمرین آتش سالیانه را انجام می‌دهیم و از سوی دیگر نیرو‌های جوان‌تر در این رزمایش شرکت دارند تا تجارب نیرو‌های باتجربه به جوان‌تر‌ها منتقل شود.

سردار محمدی سقایی ادامه داد: همراهی، همدلی و همکاری ارتش و سپاه موجب همپوشانی خوبی و مطمئنی در ماموریت دفاع از آسمان کشور و دفاع مستحکم هوایی برابر تهدیدات شده و دشمن این را به خوبی درک کرده است که نمی‌تواند چشم طمعی به کشورمان و تعرض به آسمان ایران اسلامی داشته باشد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوافضای سپاه در پایان تاکید کرد: ما امنیت حریم هوایی کشورمان را به بهترین شکل ممکن تأمین می‌کنیم و هیچ تهدیدی را متوجه آسمان ایران عزیز ندانسته و اجازه نخواهیم داد تهدیدی متوجه میهن اسلامی و ملت عظیم الشان ایران شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها