زنجان-مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان بر ضرورت افزایش تعاملات فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۸۲۴۵۸
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، محسن لطیفی در دیدار با فرمانده انتظامی استان که به مناسبت هفته ناجا انجام شد، بر افزایش تعاملات فرهنگی و هم‌افزایی بیشتر به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

ضرورت افزایش تعاملات فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

وی ضمن قدردانی از خدمات این نیرو در برقراری نظم و امنیت در جامعه، نیروی انتظامی را حافظان مرزهای جغرافیایی و اخلاقی جامعه دانست و افزود: کارکنان خدوم این نیرو برای حفظ امنیت و آرامش جامعه از جان، رفاه و حتی خانواده خود گذشته‌اند و شبانه‌روز مشغول انجام وظایف خطیرشان هستند.

 

این مسئول با تاکید بر هم‌افزایی بیش از پیش صدا و سیما با نیروی انتظامی تصریح کرد: همراهی بیشتر رسانه با نیروی انتظامی نقش موثری در تنویر افکار عمومی، آشنایی بیشتر مردم با قانون و در نهایت کاهش هزینه‌های عملیاتی ناجا خواهد داشت.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، ضرورت تعامل و همکاری بیش از پیش این دو نهاد را خاطرنشان و اظهار کرد: تشکیل کمیته‌های مشترک برای همکاری‌های جدید و هم‌افزایی بیشتر قطعاً می‌تواند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش آگاهی‌های عمومی و تزریق آرامش روحی و روانی و نیز تبیین امنیت بی‌بدیل موجود در بطن جامعه اثرگذار باشد.

 

رئیس رسانه استانی با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در خصوص همکاری و همراهی بیشتر رسانه با نیروی انتظامی اعلام آمادگی کرد.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در این دیدار با قدردانی از صدا و سیما برای انعکاس عملکرد پلیس، رسانه ملی را خط مقدم مقابله با تلاش دشمن برای تغییر باورها و تهاجم فرهنگی به منظور کمرنگ کردن ارزش‌ها دانست.

 

سردار رحیم جهانبخش افزود: نقش صدا و سیما در ایجاد احساس امنیت، کمتر از پلیس نیست و رسانه ملی با تهیه و پخش گزارش‌های بموقع نقش مهمی در کنترل بحران‌ها و تامین امنیت داشته و دارد.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به ولایت‌مداری و دین‌داری مردم استان تصریح کرد: خوشبختانه به برکت اعتقاد ریشه‌دار مردم استان به اهل‌بیت (ع) زنجان در زمره امن‌ترین استان‌های کشور است.

ارسال نظرات