رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان از توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و آزادی ۱۸ زندانی جرائم غیرعمد توسط پایگاه های بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان خبر داد.‌
کد خبر: ۹۳۸۲۵۰۹
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ رضا رنجبر ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان بسیج ادارات استان گیلان در سالن اجتماعات ایثارگران با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج ادارات کل در همه بحران‌ها در کنار مردم هستند، اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج ادارت در کل استان گیلان همواره ور در همه مشکلات و بحران‌ها در کنار مردم بوده و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اقدامات سازمان بسیج ادارات سپاه قدس گیلان در ایام شیوع کرونا در گیلان گفت: در این بحران بیش از ۳۰ هزار نفر از بسیج کارمندان واکسینه شدند.

رئیس سازمان بسیج ادارات سپاه قدس گیلان
 با بیان اینکه ۱۳ هزار بسته معیشتی توسط پایگاه‌های بسیج ادارات به آسیب دیدگان کرونا ویروس اهدا شد تصریح کرد: پایگاه های بسیج ادارات گیلان توانستند با مشارکت و جمع آوری مبالغی، ۱۸ زندانی جرائم غیر عمد را آزاد کنند.

به گفته رنجبر همچنین بیش از ۴ هزار گونی آرد برای پخت نان به صورت رایگان در بحران کرونا ویروس به مناطق محروم و تهیه تجهیزات پزشکی و اهدا آن به کادر درمان و اهدای کپسول اکسیژن توسط بسیجیان ادارات از دیگر اقداماتی بود که در بحران انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات