در تدریس باید کار جهادی کرد

شاهرود_معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مجموعه سما دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از دبیران خود خواست تا در تدریس به دانش آموزان کار جهادی را فراموش نکنند.
کد خبر: ۹۳۸۲۵۴۵
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰

در تدریس باید کار جهادی کردبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی رضوانی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مجموعه سما دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از دبیران خود خواست تا در تدریس به دانش آموزان کار جهادی را فراموش نکنند.
وی که در جمع دبیران و کادر اجرایی مجموعه سما سخن می‌گفت افزود: مجموعه سما دارای امکانات وسیعی برای تدریس دبیران می‌باشد و در این راستا کلیه امکانات دانشگاه از جمله سایت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی و مجموعه‌های ورزشی دانشگاه نیز در خدمت اهداف این مجموعه است تا بهترین کارایی برای دبیران و دانش آموزان حاصل گردد.
رضوانی با بیان اینکه بهترین دبیران سطح شهر برای بهترین عملکرد آموزشی در مجموعه سما جمع آمده اند اظهار کرد: همواره سعی بر این بوده است تا سما در بالاترین سطح علمی آموزشی قرار گیرد که الحمدلله این مهم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته بیش از پیش انجام خواهد گرفت.
در این مراسم دبیران سما نظرات خود را در ابعاد مختلف ارائه دادند.
یادآوری می‌شود مجموعه سما دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود شامل پیش دبستانی، دبستان پسرانه و دخترانه و متوسطه ائل ودوم پسرانه و دخترانه، آموزشگاه زبان و آموزشگاه علمی و هنرستان تربیت بدنی بوده و هم اکنون یکی از بزرگترین مجموعه‌های سطح ستان سمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار