خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی گفت: نیروی انتظامی، نماد شجاعت و ایثارگری است.
کد خبر: ۹۳۸۲۵۵۰
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد باقر علایی فرمانده سپاه خوی و حجت الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از فرمانده انتظامی شهرستان خوی تجلیل کرد.

سردار علایی افزود: نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر مرهون شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار کرده‌اند.

در ادامه حجت الاسلام شریفی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد جهادی نیروی انتظامی همه نیروهای مسلح را به عنوان بازوان پرتوان ولایت در خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و به این خدمت افتخار می‌کنند و با وحدت و انسجام خود نقشه های دشمن را خنثی کرده اند.

سرهنگ موسوی فرمانده انتظامی خوی با تجلیل از همکاری تنگاتنگ سپاه با نیروی انتظامی و هنگ مرزی ابراز داشت: این فرموده امام خمینی(ره) که فرمود «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» ما در این برهه از زمان این را به عینه مشاهده و لمس می کنیم و به وجود سپاهیان عزیز افتخار کرده و در کنار آنها جهت سرافرازی اسلام و قرآن در حال خدمت هستیم.

در پایان سردار علایی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مطلوب آحاد کارکنان به ویژه فرمانده انتظامی این شهرستان صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل آورده و توفیقات روز افزون همگان را از خداوند متعال مسئلت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات