حضور اعضاء هیأت مدیره و امناء موسسه خیریه کهریزک در آیین بازگشایی مدرسه معلولین، نشان از اهمیت خاص تحصیل فرزندان این مجموعه برای مدیران ارشد کهریزک دارد.
کد خبر: ۹۳۸۲۶۰۷
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با نواخته شدن زنگ مدرسه معلولین توسط مهندس غیاثی مدیرعامل بیمارستان غیاثی یکی از خیرین نام آشنای کهریزک، دانشجویان و دانش آموزان آسایشگاه خیریه کهریزک به طور رسمی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
در این مراسم که با حضور اعضاء هیأت مدیره و امنای موسسه خیریه کهریزک، گروه همیاران فرهنگی، دانشجویان و دانش آموزان آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد، گروه سرود پروانه های کویر با اجرای ترانه « باز آمد بوی ماه مدرسه »، از همه معلولین علاقمند دعوت کرد تا با جدیت سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.
در بخشی از این مراسم، دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک با ادای احترام به مقام همه معلمان کشور، اظهار داشت : نقش معلم در جذب دانش آموزان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. یک معلم می تواند با نوع رفتار و گفتار خود، دانش آموزان را به شوق تحصیل آورد و معلمی دیگر با رفتارهای اشتباه ، فرزندان این مرز و بوم را از ادامه تحصیل منصرف نماید.
دکتر احمدی تصریح کرد : امروز برای همه ما باعث افتخار و سربلندی است که شاهد تحصیل معلولین در مقاطع مختلف تحصیلی هستیم و این نوید را به همه دانش آموزان می دهیم که برای ادامه تحصیلات عالی آنان در دانشگاه، همه امکانات لازم فراهم است.
مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک با تأکید بر اینکه آینده از آن فارغ تحصیلان است، نیز گفت : همه شما می توانید با اتمام تحصیلات دانشگاهی در خانه خود صاحب شغل پایدار شده و به عنوان کارمندان آسایشگاه مشغول به کار شوید.
در بخش دیگری از این مراسم، بانو بقایی مسئول همیاران فرهنگی با قدردانی از زحمات همه معلمان افتخاری کهریزک گفت : شما با حضور پرمهر خود جان تازه‌ای بر جسم معلولین کهریزک دادید تا در کانون گرم خانواده خود امیدوارانه به ادامه تحصیل مشغول شوند.
بانو بقایی با اشاره به اینکه در طول دوسال گذشته و با وجود بیماری کرونا، وقفه ای در تحصیل دانش آموزان ایجاد نشده است، نیز گفت : شکرگزار خداوندی هستیم که در تمامی لحظات به کهریزک عنایت دارد و همواره پشتیبان این مجموعه خیریه بوده و هست.
در پایان این همایش، کلیه دانش آموختگان دانشگاهی و دبیرستانی، هدایای خود را از دست مدیران آسایشگاه دریافت کردند.
 هم اکنون بیش از ۴۸۰ تن از معلولین و سالمندان از امکانات آموزشی مرکز تحصیلی « ما می خواهیم، ما می توانیم » برخوردار هستند. تحصیل در مقاطع مختلف از ابتدایی تا دبیرستان، آموزش قرآن، خط بریل ویژه نابینایان، آموزش خواندن و نوشتن، نقاشی و کتابخوانی و سایر آموزش های لازم در این مرکز به علاقمندان ارائه می شود.
 

ارسال نظرات