خبرهای داغ:
هواپیمای حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان هم اکنون در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز به زمین نشست.
کد خبر: ۹۳۸۲۶۲۶
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، هواپیمای حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان هم اکنون در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب به زمین نشست.

رئیس‌جمهور در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، استاندارفارس، تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، امیر رضایی فرمانده آنجا در استان فارس و کهگیلویه و بویر احمد، نمایندگان مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.

رئیس جمهور که برای بررسی مشکلات استان پهناور فارس،  به شیراز سفر کرده است‌، علاوه بر شرکت در جلسه شورای اداری استان، نشست با علما و نخبگان و برنامه‌های در نظر گرفته شده، چند بازدید سرزده نیز خواهد داشت.

همچنین در این سفر، برخی وزرا و معاونان رئیس جمهوری به نمایندگی از رئیسی، به شهرستان‌های فارس سفر کرده و از نزدیک به مشکلات رسیدگی می‌کنند.

طبق اعلام استاندار فارس، به دلیل وجود شرایط کرونایی، برنامه سفر رئیس جمهور به فارس بدون دیدار عمومی و منحصر به شیراز و اطراف آن خواهد بود.

به گفته محمدهادی ایمانیه، رئیس جمهور پس از زیارت حرم‌های مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) و سید علاءالدین الحسین (ع) در جلسه شورای اداری استان فارس شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها