خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین

افزایش ۲.۵ درصدی حمل بار توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین

حق لطفی گفت: در نیمه نخست سال جاری ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۳۴۲ تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان حمل و جابه‌جا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۵ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۳۸۲۶۳۳
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷

جواد حق‌لطفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: از این میزان بار حمل شده یک میلیون و 500هزار تن از آن داخل استان و 3میلیون و 508هزار تن به سایر نقاط کشور حمل شده است.

وی اضافه کرد:برای جابه‌جایی بار طی این مدت 340هزار و 58برگ بارنامه صادر شده است.

حق‌لطفی ادامه داد:خاک معدنی و صنعتی، انواع نوشابه، انواع مواد پاک‌کننده، آهن‌آلات، میلگرد، بطری خالی، انواع کاشی و گازوئیل بیشترین کالاهای حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در این مدت بوده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان ساعی و زحمتکش حوزه حمل و نقل جاده‌ای افزود:در حال حاضر 10هزار دستگاه ناوگان باری سنگین و 12هزار راننده در استان برای حمل و جابه‌جایی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به نقاط مختلف کشور فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در قالب کمیسیون‌های ماده 11 و 12 نظارت ویژه بر عملکرد رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و صاحبان کالا و مردم می‌توانند هرگونه درخواست یا شکایت‌های خود را در این حوزه با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار