خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه گفت: برای دولت اولویت هایی مثل سلامت، معیشت، انرژی و حمل و نقل که باید سریعا رسیدگی شود و مردم  تغییر را در این زمینه لمس کنند.
کد خبر: ۹۳۸۲۶۶۹
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، گردهمایی سیاسی با حضور سردار جوانی معاون سیاسی سپاه در حسینیه ثارالله لشکر14امام حسین (علیه السلام)وبا حضور نیروهای رسمی و وظیفه این لشکر برگزار گردید.

در این گرد همایی سردار جوانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین رزمندگان لشکر14امام حسین (علیه السلام) گفت:جبهه حق و باطل همیشه با هم درگیر هستند گاهی در جنگ نظامی و گاهی در جدال فرهنگی ، در جنگ نظامی،  حمله زمان مشخصی دارد،ولی در جبهه فرهنگی دشمن همواره وهمیشه فعال است و به همین جهت امروز باید همه ما ضمن هوشیاری کامل یک هادی سیاسی باشیم.

وی در ادامه اشاره ای به نقشه شوم دشمنان انقلاب در فضای مجازی کرد وادامه داد:امروز ما باید مانند چراغی که وقتی روشن می شود تمام فضای اطراف را هم روشن میکند،فضای پیرامون خود را ازجهت فرهنگی و بصیرتی روشن نموده و پاسخگوی شبهات مطرح شده توسط دشمن باشیم تا نتوانند  با شایعات ودروغهای محض هرطور که بخواهند در فضای مجازی جولان دهند و مسلمانان را به جان هم بیندازند.

به عنوان مثال در فضای مجازی عکسی را به نمایش میگذارند که طالبان در حال به حراج گذاشتن دختر شیعه هستند،ومردم هم سریعا این موضوع را باور میکنند،در صورتی که این تصویر مال چندین سال قبل است که در همین افغانستان نیروهای ناتو خانواده این دختر را کشتند و بعد مردم همسایه این خانواده دور این دختر جمع شده اند تا دختر را دلداری دهند این عکس را آن موقع از این دختر انداخته اند وحال می خواهند با استفاده از آن دعوای شیعه و سنی راه بیندازند.

معاون سیاسی سپاه در پایان بحث خودافزود:امروز برای دولت اولویت هایی وجود دارد که عبارتند از سلامت،معیشت،انرژی و حمل و نقل که باید سریعا رسیدگی شود و مردم  تغییر را در این زمینه لمس کنند همانطور که در مسئله واکسن این اتفاق افتاد.

در پایان این نشست به سوالات سیاسی حاضران توسط سخنران جلسه پاسخ داده شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها