سید محمود هاشمی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تحت نظام ولایت فقیه اداره می شود و برای گسترش فضای انقلابی، تعالی و صیانت از این دانشگاه کانون های استادی بسیج باید در خط مقدم این مهم باشند.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۱۷
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمود هاشمی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در اجلاس سراسری مسئولین کانون های بسیج اساتید واحدهای سراسر کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تحت نظام ولایت فقیه اداره می شود و برای گسترش فضای انقلابی، تعالی و صیانت از دانشگاه آزاد اسلامی کانون های استادی بسیج باید در خط مقدم این مهم باشند.

معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور به فعالیت های نهضت استادی بسیج در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پیرامون انتخابات 1400 اشاره کرد و گفت:کانون ها و اساتید بسیجی در دانشگاه آزاد اسلامی به معنای واقعی کلمه در انتخابات 1400 به دغدغه های امام امت پیرامون مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح لبیک گفتند و جانانه در سطح اقشار مختلف استانی و شهرستانی بصورت حضوری و مجازی این مهم را اجرایی کردند.

هاشمی به همایش های علمی استانی نهضت استادی بسیج دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: همایش های علمی باید ناظر به مسائل استان ها و شهرستان ها تدارک و خروجی و رسوب علمی آن منتج به حل مشکلات استان گردد.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به دوره های اموزشی و حلقه های صالحین اشاره کرد و گفت: مبتنی بر برنامه های ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین و بسیج اساتید کشور دوره های آموزشی باید با رویکرد معرفتی ، بصیرتی و مهارتی در سطح کانون ها برگزار گردد و جلسات و گعده های صالحین هم در کنار رویکرد معرفتی و بصیرتی باید مسائل روز را هم در خود تحلیل و واکاوی کنند و نظم تشکیلاتی در برگزاری حلقه های صالحین در سطح کشور مورد انتظار است.

مسئول دبیرخانه گام دوم انقلاب بسیج اساتید به برگزاری دوره های تبیینی بیانیه اشاره کرد و گفت :مسئولین کانون های استانی که رسالت دبیر خانه های استانی را بر عهده دارند باید جهت برگزاری دوره های تبیینی بصورت ماهیانه در سطح استان و واحد های دانشگاهی برنامه ریزی نمایند تا تبیین برای همه اساتید صورت پذیرد.

هاشمی به برگزاری هشتمین رزمایش کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: کانون های استادی بسیج به کمک خیرین دانشگاهی و سایرین، هشتمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه را در ماه ربیع الاول و هفته وحدت در سطح واحدهای دانشگاهی با اولویت همکاران کم برخوردار برگزار کنند.

ارسال نظرات