خبرهای داغ:
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت کشور بی‌شک یکی از مهمترین ارکان است.
کد خبر: ۹۳۸۲۸۷۰
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان ، حجت الاسلام علی حسنی در دیدار با کارکنان عقیدتی نیروی انتظامی شهرستان همدان به مناسیت هفته ناجا اظهار داشت: در همه موضوعاتی که در کشور اتفاق می‌افتد نیروی انتظامی نقشی بی‌بدیل دارد و در ایجاد امنیت کشور بی‌شک یکی از ارکان‌های مهم است .

وی افزود: برخورد منطقی کارکنان نیروهای انتظامی در عین حفظ صلابت و اقتدار نیرو با مسائل مختلف، ایجاد مراکز مشاوره و برقراری تعامل خوب با مردم باعث شده محبوبیت و رضایتمندی نیروی انتظامی در بین مردم افزایش یابد‌ که رضایت خدا را نیز به همراه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است برای بازبینی رسالت و جایگاه نیروی انتظامی و تجلیل از زحمات این بازوی پرتوان نظام و ولایت، که شبانه روز در تلاش هستند.

وی ابراز داشت: ما نیز در همین راستا بر خود وظیفه دانستیم که از نزدیک ضمن تبریک، از شما بزرگواران تجلیل و اعلام کنیم سپاه و بسیج همچون همیشه یار و یاور نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌هایشان هستند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات