خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا؛

سیاست شیطان، نفوذ تدریجی و گام به گام است

حجت الاسلام پنجی گفت: سیاست شیطان نفوذ تدریجی و گام به گام برای انحراف انسان هاست.
کد خبر: ۹۳۸۲۸۹۴
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام و المسلمین محمد پنجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در دوره تربیت و تعالی کارکنان ناحیه، معنویت را پایدارترین عنصر دین دانست و گفت: معنویت، پایدارترین عنصر دین است که مشخص کننده ارتباط بین بندگان خدا با خدواند محسوب می شود، توجه ویژه به معنویت و انجام اعمال معنوی، انسان را شایسته رسیدن به قرب الهی می کند.

وی افزود: انجام اعمال معنوی و کسب معنویت خیلی آسان است، اما حفاظت از معنویت و داشته های معنوی کسب شده کار خیلی سختی است و مهمترین رسالت انسان، حفاظت از معنویت های کسب شده است.

حجت الاسلام پنجی، به اهداف دوره های تربیت و تعالی در سپاه اشاره کرد و گفت: در کنار کلاس ولایتمداری و مکتب عاشوراء، هدف نهایی اینگونه دوره ها در سپاه، ارتقاء معنویت و بصیرت افزایی بین کارکنان است و این مصونیت سازی درون سازمانی بهترین اقدام برای تذکر و مقابله با وسوسه های شیطانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، خُطُوات و سیاست شیطان را نفوذ تدریجی و گام به گام برای انحراف انسان دانست و گفت: آوردن خطوات به صورت جمع، به راه ها و وسایل متنوع نیرنگ شیطان اشاره دارد و این گام های شیطان به یک مسأله خیلی دقیق تربیتی اشاره می کند و آن اینکه، انحراف و تبه کاری ها بیشتر به طور تدریجی و گام به گام در انسان نفوذ می کند، نه به صورت دفعی و فوری.

وی افزود: وسوسه های شیطان، انسان را قدم به قدم در پشت سر خود به پرتگاه می کشاند. شیطان و تمام دستگاه های شیطانی و آلوده برای اجرای نقشه های شوم خود، از همین روش خطوات ( گام به گام ) استفاه می کنند؛ لذا قرآن کریم می فرماید: از همان گام اول باید به هوش بود و با شیطان همراه نشد. بنابراین، نیازهای طبیعی بشر، زمینه ای برای انحراف و تسلط شیطان است، باید ضمن تأمین نیازها، به لغزش های آن توجه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار