ساری-سردار نقدی با بیان اینکه بسیج بصورت شبانه روزی بی مزد و منت وقت خود را برای جوانان می‌گذرد، خاطرنشان کرد:باید قدر بسیجیانی که برای دفاع از انقلاب و نظام در همه میدان‌ها فعال هستند، دانست.
کد خبر: ۹۳۸۲۹۳۵
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

باید قدر نعمت بسیج را در کشور دانست /ارزش خدمات رسانی بسیجیان به مردم از هرکاری بالاتر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آئین کلنگ زنی آغاز احداث ۵ مجتمع مسکونی شهید سلیمانی سپاه کربلا با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در شهرستان آمل برگزار شد.

بسیج هدایتگر نسل جوان جامعه است /ارزش خدمات رسانی بسیجیان به مردم از هرکاری بالاتر است

سردار نقدی در این مراسم، با اشاره به اینکه بسیج  و نیروهای جوان و نوجوان در لباس بسیج خدمت خالصانه دارند ،سرمایه کشور هستند، گفت: بسیج نعمتی برای کشور است و باید این نعمت را به صورت شایسته حفظ کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران افزود: بسیجیان در پایگاه های بسیج در حال جذب نوجوان و جوانان هستند و ارزش کار بسیجیان از هرکاری بالاتر است و بسیج هدایتگر نسل جوان است.

 سردار نقدی با اشاره به هجمه دشمنان در فضای مجازی علیه نسل جوان افزود: با هدایت های رهبری معظم انقلاب و تلاش شبانه روزی دولتمردان و همکاری بسیجیان تداوم خدمت به مردم ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه بسیج بصورت شبانه روزی بی مزد و منت وقت خود را برای جوانان می گذارد، خاطرنشان کرد:باید قدر بسیجیانی که برای دفاع از انقلاب و نظام در همه میدان ها فعال هستند، دانست.

به گفته سردار نقدی باید بسیجیان ،جوانان پاک و انقلابی را با فراهم کردن امکانات ورزشی و فرهنگی در برابر هجمه‌های  انحرافی دشمن حفظ کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها