خبرهای داغ:
مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان خراسان شمالی، از خدمات‌رسانی جهادی ۲ میلیارد ریالی این سازمان طی ۶ ماهه اول سال‌جاری خبر داد و گفت: در این مدت ۳۲ گروه جهادی از حقوقدانان بسیجی به استعداد ۶۴ نفر با ۸۷ ساعت فعالیت به ارائه خدمات پرداختند.
کد خبر: ۹۳۸۲۹۵۶
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج محمد خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در خراسان شمالی، اظهار داشت: در ادامه برنامه‌های خدمات‌رسانی جهادی به مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه اقدامات عمومی و تخصصی سازمان بسیج حقوقدانان کما فی سابق در سال جاری استمرار داشته است.

 

وی ادامه داد: طی۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۲ گروه جهادی از حقوقدانان بسیجی به استعداد ۶۴نفر با ۸۷ ساعت فعالیت به ارائه خدمات پرداختند و در این مدت هزار و ۱۵۰ فقره مشاوره حقوقی، ۸۰ فقره وکالت رایگان به آحاد مردم صورت گرفته است.

 

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه تعداد ۲۰ مورد صلح و سازش نیز توسط کارشناسان بسیجی صورت گرفته اظهار داشت: توزیع ۲۰ عدد کارت هدیه بین افراد نیازمند، توزیع ۵۰۰ جلد کتاب در مناطق حاشیه‌نشین شهر بجنورد، توزیع ۲۳۰ بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان و همچنین توزیع ۴۰۰ بسته بهداشتی از دیگر اقدامات سازمان بسیج حقوقدانان استان خراسان شمالی در 6 ماهه اول سال‌جاری بوده است.

 

وی یکی از خدمات برجسته حقوقدانان بسیجی به صورت جهادی کمک به زندانیان است، افزود: با برگزاری جلسات کمیته آزاد سازی زندانیان با اولویت جرائم غیر عمد بتوانیم تعدادی از زندانیان را ازاد کنیم نیز خدمات‌رسانی پزشکی با همکاری سپاه استان صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه خدمات جهادی ما در جهت گره‌گشایی از مشکلات مردم و به ویژه اقشار آسیب‌پذیر و افراد معسر ادامه دارد تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹ قریب به ۵ میلیارد ریال و در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ قریب به ۲ میلیارد ریال تاکنون در زمینه‌های مذکور خدمات‌رسانی داشتیم و این راه را در حد توان خویش با رویکرد جهادی ادامه خواهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها