خبرهای داغ:
امام جمعه خرمشهر گفت: خواستار شفافیت کامل هستیم که مشخص شود چه کسانی اجازه ندادند منطقه آزاد اروند در این سال‌ها به نتیجه مطلوب برسد.
کد خبر: ۹۳۸۲۹۸۵
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

امام جمعه خرمشهر در خطبه‌های آیین نماز جمعه که پس از یک دوره محدودیت‌های کرونایی یک بار دیگر برپا شد، گفت: آنچه مشخص است برای اصلاح امور منطقه هم دولت مصمم است و هم دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، اما محقق شدن آن نیاز به اراده دارد چرا که ۱۵ سال از تاسیس، منطقه آزاد اروند هیچ سودی برای مردم نداشته است.
وی با بیان اینکه در منطقه آزاد اروند ابتدایی‌ترین خدمات زیر ساختی برای مردم تبدیل به آرزو شده است افزود :خواسته مردم را به گوش آقای سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور رساندیم و خواستار شفافیت کامل هستیم که مشخص شود چه کسانی اجازه ندادند این منطقه طی این سال‌ها به نتیجه مطلوب برسد.
حجت الاسلام عادل پور در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما در این منطقه مدیران جهادی و کارآمد می‌خواهیم و باید در انتخاب مدیران دقت بیشتری شود.
در راس این تغییرات فرماندار ویژه است که با کمک نماینده شهرستان تلاش می‌کنیم تا مدیران ناکارآمد حذف شوند.
خطیب جمعه خرمشهر به وضع شهرداری خرمشهر هم اشاره کرد و گفت: بدنه شهرداری خرمشهر متورم است و دلیل آن عدم نظارت صحیح از سوی شورا و حراست است.
بنده دیگر از حراست و نیرو‌های مسئول اینجا ناامید شدم و خواستار ورود حراست استان به ناکارآمدی‌ها و تخلفات در شهرداری این شهر هستیم.
امام جمعه خرمشهر اقامه دوباره نماز جمعه را نتیجه تلاش کادر درمان و ستاد کرونا اعلام کرد و افزود: تلاش شما مردم هم بی تردید موثر بود تا خرمشهر بار دیگر از وضعیت خطر خارج شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها