خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛

در فضای سازنده، از انتقادات جهت رفع مشکلات استقبال می کنیم

اصغری گفت: بنای ما این است، در فضای دوستانه و سازنده منتقد سیاست های نهاد مدارس و ادارات آموزش و پرورش باشیم.
کد خبر: ۹۳۸۳۰۱۷
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قروین، به مناسبت آغاز هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان، جلسه ويدئو كنفرانسي"شوراي انجمن اوليا و مربيان استان با حضور دكتر نورعلی عباسی مديركل انجمن اوليا و مربيان وزارت آموزش و پرورش" برگزار شد.

حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، بیان کرد: انجمن اوليا و مربيان مظهر همكاری خانه و مدرسه در امر تعليم و تربيت كودكان و نوجوانان است.

وی گفت: امروز در امر ارتباط اولیا و مربیان نیازمند تبادل نظر هستیم و این ارتباط انکار ناپذیر است و هیچ کس منکر این امر نیست که باید از ظرفیت اولیا برای امر تعلیم و تربیت استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: با توجه به ایجاد اساسنامه جدید در بحث ارتباط اولیا و مدرسه، در آینده سطح مناسبت های ارتباطی اولیا و مدارس با این اساسنامه تغییر خواهد کرد.

اصغری عنوان کرد: با توجه به اشراف موجود در رابطه با ارتباط اولیا با مدارس، در شرایط اخیر و اپیدمی کرونا، ضرورت همکاری ها نسبت به گذشته بیشتر شده و با تعاملات سازنده تر قرار است نسبت به انجام این مهم اقدام نماییم و بنای ما این است، در فضای دوستانه و سازنده منتقد سیاست های نهاد مدارس و ادارات آموزش و پرورش باشیم.

وی افزود: لذا سیاست و خط مشی های مدرسه، ضرورت بازنگری مهندسی تشکیلات اولیا با مدارس بوده که نسبت به این ساختار اقداماتی انجام شده و امیدواریم با ساختار پویاتر بتوانیم اقدامات موثرتری داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: ما زمانی در انجام وظایف موفق خواهیم بود که چشم انداز موفقی داشته باشیم و هدفمندانه نقشه راه را برای روزهای پیش رو انتخاب کنیم. بنابراین اگر اولیا نیز با ما همکاری داشته باشند قطعا اتفاقات خوبی در سیستم رخ خواهد داد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار