خبرهای داغ:
معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین؛
حصاری از برپایی بازارچه فروش آثار تولیدی هنرمندان فعال در بازارچه دائمی صنایع‌دستی عمارت داعی در روزهای پنجشنبه هر هفته خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۳۲۵۹
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

سیدمیثم حصاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: این بازارچه به منظور حمایت از تولیدکنندگان صنایع‌دستی و رونق بازار فروش هنرمندان با توجه به آسیب‌های واردشده به این حوزه در شرایط شیوع کرونا، با همکاری صنعتگران فعال در بازاراچه دائمی صنایع‌دستی قزوین برگزار می‌شود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین اظهارکرد: در این بازارچه آثار تولیدی هنرمندان در رشته‌های مختلف اعم از انواع رودوزی‌های سنتی، گلیم، چرم، جواهردوزی، قلاب‌بافی و غیره همراه با کارگاه زنده تولید آثار به نمایش گذاشته می‌شود.

وی یادآور شد: امیدواریم در سال"مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها" با ترویج این صنعت و تلاش برای آشنایی علاقمندان به‌ویژه نسل جوان با نحوه تولید آثار بتوانیم اقدامی موثر برای حمایت از تولیدکنندگان صنایع‌دستی برداریم.

حصاری افزود: بازارچه فروش محصولات صنایع‌دستی در روزهای پنجشنبه هر هفته در غرفه‌های صنایع‌دستی عمارت تاریخی داعی واقع در خیابان نادری‌شمالی از ساعت 10 الی 17 میزبان بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها