خبرهای داغ:
بهار-معاون سابق عملیات بسیج مستضعفین سپاه کشور با تاکید بر ضرورت تبیین و فرهنگ‌سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت‌طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.
کد خبر: ۹۳۸۳۳۵۸
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سالار آبنوش در یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان بهار و بزرگداشت شهید «سیدمیلاد مصطفوی» اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در امنیت کامل به سر می‌برد.

وی افزود: مرزهای کشور به همت و تلاش و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان مدافع حرم و ایثار و فداکاری این عزیزان از امنیت خاصی برخوردار است و این در حالی است که در خارج از مرزهای کشورمان شاهد جنگ و تعارض‌های دشمن و دست‌ درازی‌‌های سران مستکبرین هستیم.

معاون سابق عملیات بسیج مستضعفین سپاه کشور با اشاره به اینکه دفاع مقدس مظهر اقتدار نظام اسلامی است، تصریح کرد: بر کسی پوشیده نیست که شهدا بعد از شهادت خود با ایجاد فضایی معنویی، یادآور مسئولیت‌های سنگین در جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم سرمایه و ذخیره‌ای عظیم برای انقلاب هستند و اگر امروز کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته و می‌گیرد همه این‌ها به واسطه حضور مردم در صحنه است و مسئولان باید خادم و خدمتگزار مردم باشند.

سردار آبنوش با تاکید بر ضرورت تبیین و فرهنگ‌سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یادآور شد: آنچه که امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت‌طلبی است چراکه دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت‌طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

وی یادآور شد: پیروی از خط ولایت و رهبری و حرکت در مسیر شهدا و آرمان‌های والای آنها پیروزی در تمام عرصه‌ها را به دنبال خواهد داشت.

* شهدای مدافع حرم در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند

سرهنگ مهدی هندی‌ورکانه، فرمانده سپاه ناحیه بهار نیز با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم در مبارزه با تکفیری‌ها اظهار کرد: شهدای مدافع حرم در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند و امروز نام این شهیدان در تاریخ ادبیات جبهه مقاومت در کنار بزرگ‌مردانی چون «حاج قاسم سلیمانی» می‌درخشد.

احسان قنبری، فرماندار شهرستان بهار نیز در ادامه خاطراتی از ایثار، مقاومت و دلاورمردی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس بیان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات