خبرهای داغ:
مرمت و بازسازی منزل نیازمندان یکی از محله های فاروج با کمک خیرین و گروه جهادی شهید میهن پایگاه امیرالمومنین صورت گرفت.
کد خبر: ۹۳۸۳۴۷۶
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه بسیج خیبر فاروج گفت: اردوهای جهادی، امروز مصداق مبارزه در خط مقدم با جنگ نرم هستند که خودسازی از اهداف اصلی برگزاری این نوع اردوها است.

وی افزود:برخی سالمندان و افراد بی بضاعت درمحله های  محروم فاروج وجود دارند که کمتر خدماتی به ایشان می‌شود لذا برگزاری این اردوها جهت امداد رسانی یه ایشان ضروری است.

هادی حسین پور ادامه داد:تعدادی از جوانان مخلص و پای کار ارزش‌ها درمحله های محروم فاروج حضور یافتند و خدمات مختلفی  از جمله بازسازی منازل مسکونی و .. را به مردم این منطقه به خصوص سالمندان  و نیازمندان ارائه دادند.

در ادامه معاونت جهاد سازندگی بسیج فاروج بیان کرد:از مسئولین و خیرین محترم در این امر خداپسندانه دعوت می‌کنم تا با حمایت و همکاری خود، در امر برگزاری اردوهای جهادی، جهت محرومیت زدایی بخشی از مشکلات روستاها کمک لازم را داشته باشند.

عبدالله جوانمرد با اشاره به اینکه برکات زیادی در اردوهای جهادی وجود دارد، یادآور شد: شاید برخی این شبهه را مطرح کنند که کارهای جهادی و سازندگی با گذشت بیش از ۴۰ دهه از عمر انقلاب کمرنگ شده است اما در این مسیر ما همواره شاهد رشد و آرمان خواهی نسل سوم و چهارمی‌های انقلاب بوده‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها