خبرهای داغ:
قرارگیری بدنه جهادی در ساختارهای دولتی و جدا کردن آن از بسیج، به منزله گرفتن روح از جسم است.
کد خبر: ۹۳۸۳۴۸۷
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مجمع جهادگران استان در بیانیه ای ادغام تمام یا بخشی از بدنه بسیج سازندگی تحت عنوان جهادسازندگی ذیل جهاد کشاورزی را به منزله گرفتن روح از بدن دانستند.

 متن بیانیه بدین شرح است...

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اکنون که نهال حرکت های جهادی کشور با رهنمودهای مقام عظمای ولایت به درختی تنومند تبدیل شده است، زمزمه های ادغام تمام یا بخشی از بدنه جهادی بسیج سازندگی به سازمانی تحت عنوان جهادسازندگی ذیل جهاد کشاورزی، به گوش می رسد.

لازم به ذکر هست قرارگیری بدنه جهادی در ساختارهای دولتی و جدا کردن آن از بسیج، به منزله گرفتن روح از جسم می باشد.

تاکنون جهاد کشاورزی که نام مقدس جهاد را بر دوش دارد، اما بخش عمده حرکتهای مخلصانه و محرومیت زدایی در مناطق روستایی و حاشیه شهرها توسط جهادگران بسیج سازندگی رقم می خورد.

دولتها یکی پس از دیگری می آیند و می روند و در صورت قرارگیری این حرکت مقدس در خارج از بسیج، جناح ها و گروه های سیاسی برای رسیدن به قدرت و مطامع خود از این حرکت مقدس استفاده ابزاری خواهند نمود و خدمت به محرومین به حاشیه رانده خواهد شد.

بدینوسیله از دولت محترم تقاضامندیم که به دغدغه ها و پیشنهادات گروه های جهادی توجه نمایند و نگذارند روحیه بسیجی از این موج محرویت زدایی که سالهاست در ایران اسلامی  ایجاد شده و آوازه ی آن به خارج از مرزها نیز رسیده، کمرنگ یا خدای نکرده دچار کاستی شود.

باتشکر

مجمع جهادگران خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها