خبرهای داغ:
فرمانده سپاه لارستان در نماز جمعه اهل سنت، وحدت شیعه و سنی در منطقه لارستان بزرگ مثال‌زدنی و ستودنی دانست.
کد خبر: ۹۳۸۳۶۲۸
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار عیسی افسری در نماز جمعه امروز اهل سنت لطیفی ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت، شیعه و سنی را برادران دینی و اعضای پیکر واحده اسلام دانست که در کلیات اساسی همچون کتاب، قبله، پیامبر و دین هیچ اختلافی بین آنها نیست.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه دشمن همواره در تلاش است که وحدت بین شیعه و سنی را خدشه‌دار کند افزود: ایجاد فرقه های انحرافی و ضاله در اهل سنت و شیعه که رهبری از آن به عنوان سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی یاد می‌کند را از نقشه های شوم دشمنان برای دامن زدن برآتش تفرقه و القای تصویری سیاه و پلید از اسلام به جای چهره واقعی رحمانی، پاک و معصوم آن در انظار جهانیان دانست و تصریح کرد: با این وجود الحمدلله در منطقه لارستان بزرگ با مجاهدت‌های علمای بزرگ شیعه و سنی از گذشته تاکنون و بصیرت مردم منطقه، وحدتی مثال‌زدنی و ستودنی در بین اهل تشیع و تسنن برقرار است که این وحدت می‌تواند به عنوان یک الگو و نمونه در کشور و جهان اسلام مطرح شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود مجموعه سپاه و بسیج لارستان را خادمان و سربازان همه مردم منطقه لارستان بزرگ دانست و ضمن برشمردن خدمات ارزنده این شجره طیبه در عرصه های دفاعی و امنیتی، فرهنگی تربیتی، جهادی، محرومیت زدایی، یاری رسانی و مردم یاری،کارآفرینی،تولید و اشتغال زایی، بهداشت وسلامت و... خاطرنشان کرد: این مهم حاصل نگشته مگر با بسیج مردمی و یاری خیرین نیک اندیش اهل سنت و شیعه که این حُسن اعتماد و هم افزایی جای بسی سپاس و تقدیر دارد.
سرهنگ افسری در بیان نمونه هایی از این خدمات ارزنده به توزیع بیش از ۲۵۰هزار بسته کمک معیشتی در ایام کرونا در بین محرومان و اخیرا توزیع بیش از ۲۸۰۰بسته نوشت افزار و ۵۰دستگاه تبلت و موبایل هوشمند در بین دانش آموزان نیازمند و کمک به کادر بهداشت و درمان در مبارزه با کرونا و تسریع در واکسیناسیون و همچنین ساخت خانه، سرویس بهداشتی، حمام ، آبرسانی به مردم مناطق دورافتاده و محروم و اقداماتی از این قبیل توسط بسیجیان و گروه های جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: درب سپاه و بسیج به عنوان خانه دوم برای حضور،فعالیت، پیشنهاد، ارائه راهکار و ... برای رفع مشکلات و خدمت رسانی به مردم همیشه بر روی مردم بافرهنگ،متدین،انقلابی و نیک اندیش لارستان بزرگ باز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها