امام جمعه شهرکرد در دیدار با بسیجیان لردگان؛
نماینده ولی فقیه در استان با حضور در جمع مربیان حلقه های صالحین و بسیجیان شهرستان لردگان گفت: بنابر توصیه های مقام معظم رهبری، شبکه های تربیتی باید بصورت ویژه شکل بگیرند.
کد خبر: ۹۳۸۳۶۴۷
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان با حضور در جمع مربیان حلقه های صالحین و بسیجیان شهرستان لردگان با تبریک هفته وحدت  افزود: باید بدانیم که رسالت اصلی پیامبراعظم (صلی الله علیه وآله و سلم)، تربیتی و تعلیمی بود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: به عبارتی پیامبر بزرگ اسلام (صلی الله علیه وآله و سلم)همانند معلمی بزرگ برای تربیت بشر آمده است زیرا حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله و سلم)، اول شخص عالم خلقت از نظر کمال، اخلاق، فضائل و عظمت است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به اهمیت فعالیت های حلقات صالحین اشاره کرد و اظهار داشت: در هر پایگاهی باید حلقه های صالحین با حضور افراد مومن و پای کار شکل بگیرد که در هر شرایطی با روحیه بسیجی و جهادی بدون هیچ مزد و منتی فعالیت کنند.
نماینده ولی فقیه در استان  با اشاره به لزوم فعالیت های فرهنگی و ورزشی در مساجد، تاکید کرد: مساجد در لردگان ظرفیت بسیار خوبی هستند اما باید بیش از پیش در مباحثی چون برگزاری نماز، جلسات قرآن و احکام، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی فعال شوند، زیرا فلسفه مسجد این است که فعالیت مداوم و مستمر داشته باشند.
امام جمعه شهرکرد در پایان بیان داشت: شبکه های تربیتی باید شناسنامه دار، با برنامه و تخصصی فعالیت کنند.

دراین مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، امام جمعه لردگان ، فرماندهی ناحیه و جمعی از مسئولان سپاه استان و شهرستان حضور داشتند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، اجرای سرود، خیر مقدم گویی و ارائه گزارش فرمانده سپاه ناحیه و سخنرانی مسئول  دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از برنامه های این روز بود.

ارسال نظرات