خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شوش گفت: با تلاش بی وقفه پلیس اطلاعات عامل شهادت سرگرد "مهدی آزمون" در شهرستان شوش دستگیر شد.
کد خبر: ۹۳۸۳۸۴۸
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز ،سرهنگ "روح اله یاری زاده با اعلام خبر متلاشی شدن باند سارقان مسلح در شهرستان شوش، اظهار داشت: در پی شهادت مدافع نظم و امنیت سرگرد "مهدی آزمون" در مورخه 16 شهریور ماه سال جاری در شهرستان آبادان، از همان لحظات اولیه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان تلاش‌های ویژه‌ای برای دستگیری عامل این جنایت را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس اطلاعات استان با کار اطلاعاتی و استفاده از روش‌های نوین کشف جرم مخفیگاه عاملان این حادثه را در شهرستان شوش شناسایی کردند، افزود: ضمن هماهنگی قضائی، تیم‌های عملیاتی پلیس متشکل از یگان‌های انتظامی و تخصصی فرماندهی انتظامی شوش پس از درگیری مسلحانه یک نفر از اعضای این باند را به درک واصل کرده و 2 نفر دیگر نیز به ضرب گلوله زمین گیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه در ادامه این عملیات 2 نفر دیگر از اعضای این باند دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه 5 تیغه خشاب و 101 عدد فشنگ جنگی، یک قبضه سلاح شکاری شورشی به همراه 5 فشنگ مربوطه و مقادیری موادمخدر کشف شد.

سرهنگ یاری زاده تصریح کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها