خبرهای داغ:
استاندار خوزستان در شورای آموزش و پرورش استان گفت:آموزش و پرورش زیر بنای توسعه و مرجع اجتماعی و پیشروی جامعه در کشور است.
کد خبر: ۹۳۸۳۹۴۵
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

 صادق خلیلیان در شورای آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش و پرورش و نقش تاثیر گذار آن بر لزوم برنامه ریزی کارشناسانه در جهت حل مشکلات برخی از نیروی‌های جذب شده تاکید کرد.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی دقیق در جهت ارائه راه حل‌هایی در جهت برون رفت از برخی از مشکلات بسیار حائز اهمیت است.

استاندار خوزستان پیشرفت دانش آموزان خوزستان و ارتقاء جایگاه استان خوزستان در کنکور سراسری را یکی از اقدامات شایسته تقدیر آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد و ادامه داد: پیشرفت انجام شده در آموزش و پرورش نشان دهنده ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گسترده موجود در استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این شورا گفت: جایگاه خوزستان در شاخص کنکور سراسری ارتقاء قابل توجهی پیدا کرده است و آموزش و پرورش خوزستان با برنامه ریزی‌های گسترده توانست در شاخص‌های مختلفی به موفقیت‌های ارزشمندی دست پیدا کند.

کورش مودت با تاکید بر اینکه در کنکور سراسری امسال ۹۷ رتبه زیر ۱۰۰۰ کشوری به استان خوزستان اختصاص پیدا کرد، اظهار کرد: جایگاه خوزستان در شاخص کنکور سراسری ارتقاء قابل توجهی پیدا کرده است.

وی با عنوان اینکه آمادگی‌های لازم در جهت بازگشایی حضوری مدارس در حال انجام است، افزود: واکسیناسیون دانش آموزان در طی روز‌های جاری با جهش خوبی همراه بوده است به نحوی که بیش از ۶۰ درصد دانش آموزان خوزستانی تاکنون واکسن را دریافت کرده اند.

مودت با بیان اینکه در خصوص مدارس مناطق زلزله زده، اقدامات لازم در نظر گرفته شده است، گفت: بازسازی، احداث و نوسازی مدارس مناطق زلزله زده و آسیب دیده در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها