رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان خبر داد
همدان-رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان گفت: با وجود مشکلات اقتصادی، میزان اهدای نذر خیران حرم‌ساز نسبت به سال ۹۹تاکنون ۵۴ درصد افزایش داشته و انتظار می‌رود تا پایان سال از ۳.۵ میلیارد تومان عبور کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۳۹۵۸
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
افزایش ۵۴ درصدی اهدای نذر خیران حرم‌ساز استان همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدعلی بادامی در همایش تجلیل از خیرین حرم ساز شهرستان بهار اظهار داشت: در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ خیرین حرم‌ساز و عزیزانی که محبت به اهل بیت (ع) دارند بیش از  ۸۵۰ گرم طلا و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان وجوه نقدی اهدایی در امر توسعه عتبات مشارکت داشتند.

وی افزود: با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط خاص کرونایی، میزان اهدای نذر خیران حرم‌ساز نسبت به سال ۹۹  تاکنون ۵۴ درصد افزایش داشته و انتظار می‌رود تا پایان سال از ۳.۵ میلیارد تومان عبور کنیم.

حجت الاسلام ارزنده، امام جمعه بهار نیز با اشاره به  اینکه  کمک به بازسازی عتبات عالیات کمک به بندگی خدا و توشه‌برداری برای آخرت است، گفت: ملاک ارزشیابی عمل در نزد خداوند اخلاص است که  پاداش آن در روز قیامت نمایان می‌شود.

گفتنی است؛ خیرین شهرستان بهار بیش  از ۱۱۰ خشت طلا هر کدام به ارزش ۳  میلیون تومان برای ترفیع گنبد مطهر امام حسین (ع) در قالب طرح معراج، اهدا کرده است که در این همایش از این  خیرین حرم ساز تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات