خبرهای داغ:
شاهرود_ رییس اداره ورزش و جوانان شاهرود گفت: تکواندوکار شاهرودی «هادی خالقیان» در مسابقات آزاد آسیایی پس از شکست حریفان خود مدال برنز را به گردن آویخت.
کد خبر: ۹۳۸۴۰۳۶
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲

تکواندوکار شاهرودی مدال آسیایی بر گردن آویختمقداد تیموری سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگار بسیج افزود: خالقیان تنها نماینده مردان تکواندوی استان سمنان در مسابقات قهرمانی آزاد آسیا یی تکواندو کیوروگی مردان است.
وی با بیان اینکه در تکواندوی کیوروگی یا مبارزه مردان این تکواندوکار شاهرودی در دور اول با قرعه استراحت روبه رو شد، ادامه داد: وی در دور دوم در وزن منهای ۷۴ کیلو گرم با حریفی از تیم ملی عراق مبارزه کرد.
به گفته وی، خالقیان ورزشکار وزن پنجم تکواندو در این مبارزه حریف عراقی خود را ناک اوت کرد بطوری که دیگرحریفش قادر به ادامه مسابقه نبودو این تکواندوکار شاهرودی پیروز میدان شد.
رییس اداره ورزش و جوانان شاهرود گفت:این قهرمان شاهرودی در دور سوم رقابت‌ها حریفی از تیم ملی هند را شکست داد.
تیموری ابراز داشت: در دور چهارم این مبارزه با حریفی از هموطنان خود به کسب مدال برنز و عنوان سومی مسابقات آزاد آسیایی رضایت داد.
وی با بیان اینکه کسب این مدال قهرمانی برای تکواندوکاران استان سمنان بسیار اهمیت دارد، افزود: نخستین بار در سال ۱۳۸۲ سهیل مولانا تکواندوکار شاهرودی از این استان مدال قهرمانی بین المللی در بخش کیورگی مردان در «دایگوی کره جنوبی» برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.
تیموری اظهار داشت:خالقیان تکواندو کار ارزنده وزن پنجم استان سمنان در باشگاه قهرمانی تکواندوی مولانا این شهرستان تمرینات خود را برای میدان‌های مبارزه ملی و بین المللی پیگیری می‌کند.
به گفته وی، ساجد مولانا مربی رسمی فدراسیون تکواندوی کشور و سهیل مولانا قهرمان ارزنده ملی و استان سمنان با یک کارشناس ارشد روانشناسی هدایت این قهرمان شرق استان سمنان را برعهده داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها