خبرهای داغ:
همدان-مدیر قرارگاه شهید «حمید هاشمی» همدان از اشتغالزایی بیش از ۲ هزار نفر توسط قرارگاه شهید «هاشمی» همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۴۰۴۲
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

صادق نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تشریح فعالیت‌های قرارگاه شهید «حمید هاشمی» اظهار داشت: این قرارگاه از سال ۱۳۹۳ با هدف پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی و به طور ویژه در حوزه‌های اجتماعی در سطح استان فعالیت می‌کند.

وی افزود: کارگروه اشتغال قرارگاه، در قالب ۹ کارگاه در رشته‌های میناکاری، خیاطی، چرم دوزی، بسته‌بندی، تولید قطعات کشاورزی و ... برای خانواده‌های بی‌سرپرست، بدسرپرست و خودسرپرست فعالیت دارد.

مدیر قرارگاه شهید «حمید هاشمی» همدان با اشاره به این‌که عمده فعالیت‌های این مجموعه در محلات محروم شهر است، خاطرنشان کرد: قرارگاه شهید هاشمی، در حوزه اشتغال موفق به ایجاد اشتغال بیش از ۲ هزار نفر شده است.

وی ادامه داد: قرارگاه شهید «حمید هاشمی» دارای کارگروه‌های مختلفی با هدف پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی و به طور ویژه در حوزه اعتیاد فعالیت می‌کند .

نظری عنوان کرد: این قرارگاه شعار «هر همدانی یک جهادگر اجتماعی» را برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه قشر جامعه هدف خود هدفگذاری کرده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه به دنبال تربیت سرباز برای ظهور حضرت امام زمان(عج) است، افزود: ما به دنبال کادرسازی برای مهدویت و ظهور هستیم و از قشری سرباز انتخاب و تربیت می‌شوند که شاید در یک جامعه قابل قبول نباشند و در این راستا نیز اقدامات بسیار خوبی در قرارگاه صورت گرفته است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات