مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:
حجت الاسلام عبدی گفت: مهمترین رویکرد برگزاری جشنواره مالک اشتر الگوسازی و تربیت الگو است و این جشنواره فضای خوبی برای رشد و ارتقاء سایر واحدهای بسیج و سپاه فراهم می کند.
کد خبر: ۹۳۸۴۰۸۳
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام«ماشاالله عبدی»مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز (چهارشنبه) در آیین یازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح الله اظهار کرد: یکی از فرصت های بسیار خوب برای تبیین سیره عملی از مالک اشتر به عنوان یار وفادار امیرالمومنین(ع) جشنواره مالک اشتر است که این جشنواره در کنار شناسایی و معرفی رده ها و واحدهای برتر این فرصت های ارزشمندی را در اختیار میگذارد که باید از آن استفاده کرد.

وی افزود: مهمترین رویکرد برگزاری جشنواره مالک اشتر الگوسازی و تربیت الگو است و این جشنواره فضای خوبی برای رشد و ارتقاء سایر واحدهای بسیج و سپاه فراهم می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: جشنواره مالک اشتر سپاه محل بروز استعدادها، توانایی ها، خلاقیت ها و ابتکارات جوانان است و خوشبختانه بسیجیان و پاسداران استان مرکزی در طی این سال ها با انگیزه خوبی در این جشنواره حاضر شدند و رتبه های قابل توجهی نیز به دست آورده اند.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف جشنواره مالک اشتر رسیدن به نقطه مطلوب در امورات سپاه و بسیج است و ملاک مطلوبیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری مسیر تعالی را به خوبی ترسیم کرده اند.

عبدی ادامه داد: رسیدن به نقطه مطلوب یکی از مسائل قرآنی است و لذا دقت در امور و اجرای صحیح ماموریت ها همراه با انگیزه مورد تاکید در کایه فعالیت های سپاه و بسیج است.

وی تأکید کرد: جشنواره مالک اشتر در راستای رشد و شکوفایی فردی و سازمانی تاکنون نتایج و خروجی های بسیار خوبی داشته و توانسته سپاه و بسیج را در رسیدن به اهداف و آرمان ها یاری کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: جشنواره مالک اشتر سپاه در کنار همه ماموریت ها و رسالت ها بسیجیان و پاسداران را با سیره و رفتار مالک اشتر آشنا می کند و مالک اشتر بودن و مالک اشتر ماندن را می آموزد که برای ماندن در این مسیر باید چه برنامه ای داشته باشیم و لذا باید از این فرصت گران بها به خوبی استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بسیجیان و پاسداران مجاهد و ولایی استان مرکزی در صحنه های مختلف خدمت رسانی پیشتاز هستند و یازدهمین جشنواره مالک اشتر با عنوان «شجاعت و توکل، بصیرت و توسل، مردمی و جهادی قاسم سلیمانی» برگزار شد که بسیجیان ، پاسداران و رده های مختلف اقشاری سپاه در این دوره خوش درخشیدند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات