خبرهای داغ:
سردار آتانی گفت: برد انقلاب اسلامی جهانی است و این گستره وسیع مقاومت تا سوریه و غرب آسیا نیست و هرکجا که منافع دنیای اسلام است را باید جغرافیای مقاومت بدانیم.
کد خبر: ۹۳۸۴۲۴۳
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در آئین افتتاحیه رویداد پیشگام که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: پیش بردن مسایل با حضور مردم و مردمی کردن حل مسایل بی بدیل ترین راه است،

وی افزود: از ابتدای انقلاب نگاه امام خمینی(ره) نیز مردمی کردن رویدادها و فرایندها در کشور بود و مهمترین رسانه برای فرمایشات امام(ره) نیز قلوب مردم بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: برد انقلاب اسلامی جهانی است و این گستره وسیع مقاومت فقط تا سوریه و غرب آسیا نیست بلکه هرکجا که منافع دنیای اسلام است را باید جغرافیای مقاومت بدانیم.

وی تأکید کرد: نگاه محدود ما را پشت خاکریز نگه می دارد و اگر نگاه و آرمان خود را محدود کنیم متوقف خواهیم شد.

سردار رفیعی آنانی تصریح کرد: از نظر امام راحل، اسلام حد و مرز جغرافیایی را می شکند و هرگز نباید اسیر جغرافیا بشویم.

وی با بیان اینکه شرط پیروزی و ماندگاری هر انقلابی حضور مردم در صحنه است، اضافه کرد: کشورهایی که بدون نگاه و همراهی با مردم شکل گرفته و سعی کردند بدون توجه به مردم حرکت کنند متضرر شده و شکست خوردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) ادامه داد: امروز در جنگی که شکل گرفته زمان دارای اهمیت است و نسل جوان باید برای ساعت به ساعت این نبرد بزرگ برنامه ریزی داشته باشد.

وی تصریح کرد: اینکه امروز دشمن با تمام توان و قدرت خود به میدان آمده، بدون شک ناشی از قدرت و توان بالای شما است.

رفیعی آتانی بیان کرد: حضور جوانان در عرصه های مختلف نیاز امروز است و این میدان خدمت بی منت به مردمی است که از ابتدای انقلاب تا به امروز در صحنه حضور داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که امروز نیاز جامعه است باید در این رویداد محور قرار بگیرد و با حضور شما جوانان با دغدغه برای رفع آن مطالبه و برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها