خبرهای داغ:
به همت معاونت تربیت و آموزش لشکر 14 امام حسین علیه السلام برگزار شد
آیین اختتامیه دومین دوره تکمیلی بسیجیان لشکر 14 امام حسین علیه السلام در نمازخانه ستاد این لشکر برگزار شد
کد خبر: ۹۳۸۴۲۴۷
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14امام حسین علیه السلام آیین اختتامیه دومین دوره تکمیلی بسیجیان لشکر 14 امام حسین علیه السلام در نمازخانه ستاد این لشکر برگزار شد

فرمانده لشکر 14 امام حسین علیه السلام در این برنامه ضمن تجلیل از بسیجیان سلحشور تصریح کرد: لشکر امام حسین و گردان های امام حسین همواره مورد توجه رهبری بودند لذا قدر خود را بدانید که در کسوت بسیجی و درگردان های امام حسین علیه السلام فعالیت میکنید.

سردار هاشمی پور افزود: واقعه عاشورا درس بزرگی برای ما است که به بصیرت خود بیفزاییم و نائب بر حق امام زمان خود را در این زمان تنها نگذاریم و انشالله این نظام مقدس را به دستان امام زمان (عج)برسانیم.

مسئول معاونت تربیت و آموزش لشکر 14 امام حسین علیه السلام نیزدر این برنامه با تشکر از همراهی بسیجیان عزیز ،افزود:این دوره به حول وقوه الهی بدون هیچگونه مشکل برگزار گردید و با توجه به شیوع بیماری کرونا هیچگونه مورد ابتلا به بیماری نداشتیم.

همچنین در خلال این مراسم برادر محمودی جانباز دوران دفاع مقدس و جبهه های سوریه با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: اولین دوره تکمیلی برگزار شده در لشکر مصادف با حضور آمریکایی ها در عراق و افغانستان و مصادف با حادثه 11 سپتامر بود و به حول و قوه الهی فرار آنان مصادف با دوره تکمیلی شما بود و ما این شکست آمریکایی هارا مدیون بسیجیان جبهه های حق علیه باطل هستیم . پنتاگون و وزارت جنگ آمیکا میگفتند برای نابودی داعش 36 سال زمان میبرد ولی با حضور سردار سلیمانی و ایجاد جبهه های بسیج در عراق و سوریه ظرف مدت 6 سال داعش به نابودی پیوست.

لازم به ذکر است این دوره که دومین دوره برگزار شده در این سال می باشد با موفقیت و بدون هیچ گونه حادثه در محل لشکر 14 امام حسین علیه السلام به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها