خبرهای داغ:
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه برنامه‌های ۱۳ آبان در این استان در چهارچوب ضوابط و مقررات تعیین شده از سوی ستاد کرونا می‌باشد، گفت: در این خصوص بر اساس رنگ‌بندی کرونایی که توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود، اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۲۵۸
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،حمزه بهشتی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم ۱۳ آبان در تالار امام رضا (ع) فرمانداری طی سخنانی اظهار داشت: طبق دستورالعمل ابلاغی در صورت شرایط قرمز کرونایی، هیچ گونه راهپیمایی و تجمعی نخواهیم داشت و اگر شرایط نارنجی کرونایی داشته باشیم، نیز راهپیمایی نداریم، ولی شاهد برگزاری تجمع خواهیم بود.

وی ادامه داد: در صورتی که در روز سیزدهم آبان وضعیت کرونایی استان زرد باشد، هم راهپیمایی و هم تجمع برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ما طبق این شیوه‌نامه در نظر گرفته شده، و برای تجمع و راهپیمایی برنامه‌ریزی می‌کنیم، یادآور شد: این آمادگی را نیز داریم که اگر تاکید شد، که هیچ تجمع و راهپیمایی را نداشته باشیم، با مشکلی مواجه نشویم، و برنامه‌ها را به روش‌های دیگر از جمله فضای مجازی دنبال کنیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه در داخل سازمان‌ها و درون تشکیلات مختلف می‌توانیم برنامه‌های مختصری را داشته باشیم گفت: باید حداقل یک بروشور تبلیغاتی پیرامون روز استکبار جهانی را چاپ و در اختیار کارکنان قرار دهیم، و هر کدام از دستگاه‌ها که توان این را دارند که در فضای مجازی تلاش‌های گسترده‌ای داشته باشند، نیز دریغ نکنند.

وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی هر برنامه‌ای که امکان جایگزین کردن با برنامه‌های معمول و رایج ۱۳ آبان دارد، را مورد پیگیری قرار دهیم.

۲۷۰ هزار دانش آموز قمی تحت پوشش مسابقات فرهنگی قرار می‌گیرند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم نیز در این جلسه اهمیت فعالیت‌های تبلیغاتی به مناسبت ۱۳ آبان در فضای مجازی را مورد توجه قرار داد و گفت: مسابقه‌های فرهنگی و پویش‌های متنوع این اداره کل بیش از ۲۷۰ هزار دانش‌آموز استان را از طریق شبکه آموزش دانش‌آموزی تحت پوشش قرار می‌دهد.

ناصر حمزه‌ای با اشاره به نامشخص بودن زمان بازگشایی مدارس استان گفت: ما نگران حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان هستیم، چرا که طبق آخرین تصمیمی که گرفته شده و البته هنوز ابلاغ نشده، ممکن است فعالیت حضوری مدارس به تاخیر بیفتاد، ضمن اینکه به دلیل همزمانی این روز با پنج‌شنبه، همه مدارس تعطیل هستند و نمی‌توانیم دانش‌آموزان را دعوت به حضور کنیم.

معاون آموزش و پرورش قم با تاکید بر اینکه فعالیت در فضای مجازی نسبت به برگزاری تجمع و راهپیمایی بُرد تبلیغاتی بیشتری دارد، گفت: گروهی که برای آگاه‌سازی از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار مورد هدف ما هستند، در فضای مجازی حضور گسترده‌تری دارند، و به این شکل خیلی بهتر و روشن‌تر می‌توان افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داد.

۱۳ آبان سالروز تبعید حضرت امام (ره) از ایران به ترکیه در سال ۴۳، کشتار دانش آموزان توسط مزدوران رژیم پهلوی در سال ۵۷ و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموزان نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها