در پیام تبریک سپاه خوی به مناسبت هفته وحدت آمده است: برادری رمز برقراری امنیت پایدار است.
کد خبر: ۹۳۸۴۲۵۹
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در پیام مشترکی با تبریک هفته وحدت،برقراری امنیت پایدار در کشور را ثمره وحدت شیعه و سنی عنوان کردند..

سرتیب دوم پاسدار محمد باقر علایی و حجت الاسلام خیرالله شریفی در پیام مشترکی وحدت و همدلی، احساس همدلی و برادری را رمز برقراری امنیت پایدار و نعمت بزرگ خداوند عنوان کردند.

در این پیام آمده است: امروز ملت مسلمان ایران دست در دست هم و در سایه ولایت و با اتحاد و یکدلی به ساختن ایران اسلامی  مقتدر  به عنوان قدرت اول منطقه و در آینده نه چندان دور قدرت بزرگ جهانی تلاش می کنند.

این پیام وحدت طایفه ها و  قومیت های مختلف در ایران اسلامی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان و ذکر  کرد: باید این وحدت و همدلی همواره حفظ شده و برای ادامه آن تلاش کرد.

اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در ناکامی و خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

در ادامه این پیام تاکید شده است: مسلمانان باید با تاسی از دستورات نبی مکرم اسلام(ص) از اختلاف و تفرقه دوری کنند.

همچنین در این پیام ذکری از  دوران اسارت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شده که در این  برهه ی ویژه از مقطع تاریخی ایران، جوانان ایران اسلامی به بهترین شکل ممکن وحدت را در بین خود به نمایش گذاشتند.

در پایان این پیام هم با ذکری از یاد و خاطره سردار شوشتری و سایر شهدای وحدت ابراز داشتند که شهدا با خون خویش درخت تنومند اسلام و انقلاب را آبیاری کردند.

انتهای پیام

ارسال نظرات