حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران به همراه سرهنگ آبدونی فرماندهی سپاه ناحیه دهلران، مهندس عسکری فرماندار، مدیریت شبکه بهداشت و تعدادی از مسئولان و معتمدین بخش دشت عباس، با شیوخ و بزرگان روستاهای فتح، نصر۱، نصر۲، دیدار و خواستار دعوت مردم به تزریق واکسن شدند.
کد خبر: ۹۳۸۴۳۹۹
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران به همراه سرهنگ آبدونی فرماندهی سپاه ناحیه دهلران ، مهندس عسکری فرماندار، مدیریت شبکه بهداشت و تعدادی از مسئولان و معتمدین بخش دشت عباس، با شیوخ و بزرگان روستاهای فتح، نصر۱، نصر۲، دیدار و خواستار دعوت مردم به تزریق واکسن شدند.

حجت الاسلام موسوی و سرهنگ آبدونی ابتدای حضور در بخش ولایتمدار دشت عباس، به مقام والای شهدای گمنام این بخش ادای احترام کردند؛ سپس به همراه سایر مسئولین شهرستان از روستا های ابوقریب و نصر یک و نصر ۲ ، خانه بهداشت روستای فتح و خانه بهداشت روستای بدر و اکیپ سیار واکسیناسیون در بخش دشت عباس و نحوه انجام واکسیناسیون در این مکان ها بازدید بعمل آورده شد.

همچنین از برنامه های دیگر مسئولین،دیدار با مردم منطقه و دعوت از اهالی منطقه،جهت استقبال از انجام واکسیناسیون کرونا و همچنین پیگیری مشکلات منطقه،تشکیل جلسه با دهیاران و شوراها و شیوخ این مناطق از دیگر برنامه ی مسئولیت در این بخش بود.

دعوت به واکسناسیون و برگزاری نشست با بزرگان و شیوخ در بخش دشت عباس

اخبار مرتبط
ارسال نظرات