خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

آزادسازی قدس شریف محور وحدت میان مسلمانان جهان است

حجت‌الاسلام مصطفایی گفت: امروز محوریت وحدت بین مسلمانان جهان آزادسازی قدس شریف و اقامه نماز در اولین قبله گاه مسلمین جهان می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۸۴۴۳۴
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مصطفایی ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت نبی اکرم(ص) و هفته وحدت به تمامی پیروان راستین آنحضرت، اظهار داشت: امام خمینی(ره) پایه‌گذار هفته وحدت در بین مسلمین جهان بوده و امروز برقراری وحدت یکی از راه‌های استحکام همبستگی میان اهل تسنن و تشيع می‌باشد.

وی در ادامه افزود: هم اکنون استکبار جهانی نظیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در سراسر دنیا در تلاشند تا اتحاد و همبستگی میان مسمانان را از بین برده و متأسفانه توسط شیعه انگلیسی که صرفا نام شیعه را یدک می‌کشد اعمالی صورت می‌گیرد که موجب تفرقه افکنی میان مسلمانان دنیا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروزه در سایه برگزاری کنفرانس‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی در راستای تحکیم وحدت در سرتاسر عالم هستی فرصت ارزشمندی فراهم شده و شاهد همدلی و هم‌افزایی بیش از پیش بین مسلمین جهان در کنار یکدیگر هستیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) استان افزود: اندیشمندانی از چهره‌های سرشناس شیعه و سنی از سراسر جهان ضمن دیدار با مقام معظم رهبری در این اجلاس‌ شرکت می‌کنند و بحمدلله این مراسمات برکات ارزنده‌ای نیز بهمراه خواهد داشت.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در مسجد شیعیان واقع در کشور افغانستان که توسط گروهک تروریستی داعش صورت گرفت گفت: تمامی مسلمین در سراسر جهان در این راستا هم‌نظر بوده و این حادثه تروریستی را محکوم نموده و تاکید به برقراری وحدت میان مسلمانان جهان شدند.

 

حجت‌الاسلام مصطفایی گفت: امروزه مهمترین مسئله در جهان به فرموده امام راحل(ره)، مسئله فلسطین اشغالی و آزادسازی قدس شریف می‌باشد و امیدواریم به یاری خداوند متعال و تلاش جبهه مقاومت اسلامی، اولین قبله گاه مسلمانان با اتحاد و همبستگی جهان اسلام بازپس‌ گرفته شود و اقامه نماز توسط مسلمین در آن مکان صورت پذیرد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل طلاب در هفته وحدت گفت: وظیفه خطیر روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه این است که در راستای تحکیم وحدت ضمن برخورد آگاهانه و شناخت منشور اسلامی و دینی، پیام امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری را هرچه بهتر اجرا نمایند.

در پایان گفتنی است، به دلیل محدودیت‌های کرونایی، برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی سازمان بسیج طلاب در هفته وحدت نسبت به سال‌های گذشته محدودتر بوده و جلسات هم اندیشی بصورت حضوری برگزار نخواهد شد اما خواهران و برادران طلاب ضمن عنایت ویژه در بحث وحدت، این مراسمات را در فضای مجازی برگزار می‌نمایند.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار