خبرهای داغ:
به همت روابط عمومی سپاه استان قم برگزار شد:

همایش فصلی خبرنگاران خبرگزاری بسیج قم با موضوع «عکاسی خبری»

همایش فصلی خبرنگاران خبرگزاری بسیج قم با موضوع «عکاسی خبری» با مربیگری استاد «امیر حسامی نژاد» به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۴۳۸
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

همایش فصلی خبرنگاران خبرگزاری بسیج قم با موضوع «عکاسی خبری»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم، همایش فصلی خبرنگاران افتخاری خبرگزاری بسیج استان قم با موضوع «عکاسی خبری» برگزار شد.

در ابتدای این همایش، ۴ خبرنگار برتر که در فصل تابستان سال ۱۴۰۰ فعالیت شایسته و حداکثری داشته اند، با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای تقدیر شدند.

«امیر حسامی نژاد» از عکاسان برتر استان در ادامه این مراسم پیرامون معرفی عکاس خبری، ویژگی‌های یک عکاس، ترفند‌های عکاسی، اصول و مقدمات عکاسی خبری و... نکاتی را ارائه کرد.

همچنین مسئول معاونت روابط عمومی سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم جناب سرهنگ تقوایی، مسئول سرپرستی خبرگزاری بسیج قم سرهنگ حسینی نوده، مسئول تبلیغات سپاه قم سرگرد پاسدار ابراهیم خانی در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است این مراسم در تاریخ ۲۸مهرماه باحضور بیش از ۷۰ نفر از خبرنگاران افتخاری این خبرگزاری در حسینیه ناحیه مقاومت شهرستان قم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شده است.

انتهای پیام/ ر. سلیمی

ارسال نظرات