خبرهای داغ:
مسئول بسیج ورزشکاران سپاه فجر استان فارس خبر داد:
مسئول بسیج ورزشکاران سپاه فجر استان فارس گفت: یادواره شهدای ورزشکار به میزبانی شیراز با همت سپاه فجر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۴۴۷
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶

شکرالله مسکویی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، با یادآوری آغاز هفته تربیت‌بدنی از 26 مهرماه تا دوم آبان ضمن بیان اینکه سازمان بسیج جامعه ورزشکاران سپاه فجر فارس به این مناسبت برنامه‌های مختلفی را پیش بینی کرده است، اظهار داشت: یادواره شهدای ورزشکار فارس به میزبانی شیراز از شاخص‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

وی افزود: این برنامه روز پنج شنبه 29 مهرماه از ساعت 3 تا 6 بعد از ظهر در باغ جنت شیراز با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان، شهرداری شیراز و تعدادی از هیئت‌های ورزشی برگزار می‌شود. تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار استان و دعوت از مسئولان استانی و کشوری از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این یادواره است که مسئول بسیج ورزشکاران سپاه فجر به آن اشاره کرد.

مسکویی در ادامه تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های ورزشی، پیاده‌روی و کوهپیمایی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدا، و تجلیل از خواهران با حجاب برتر ورزشکار در مجموعه ورزشی حافظیه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط سازمان بسیج ورزشکاران فارس در هفته تربیت بدنی است.

دیدار فرمانده سپاه فجر فارس با تعدادی از ورزشکاران، پخش شیرینی در ادارات ورزش و جوانان توسط بسیج ورزشکاران با همکاری کانون‌های شهرستان‌ها، ویژه برنامه‌ای در باغ جنت شیراز با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز و تربیت بدنی شهرداری و هیئت‌های ورزشی از 4 تا 10 شب بعد از ظهر با حضور آحاد مختلف مردم از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده بسیج ورزشکاران فارس در هفته تربیت بدنی است که مسکویی به آن اشاره کرد.

به گفته وی برگزاری وبینارهای ورزشی و ارسال پیامک تبریک به ورزشکاران از جمله دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی در سطح استان فارس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها