خبرهای داغ:
همدان-خطیب جمعه صالح آباد بااشاره به فعالیت نظام استکبار جهانی و ایجاد آشوب در انتخابات پارلمانی لبنان و عراق وامنیت افغانستان گفت:تنها راه برون رفت منطقه از این مشکلات ایجاد اتحاد بین دولت و مردم هر کشوری است.
کد خبر: ۹۳۸۴۵۲۶
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام افتخاری در خطبه‌های این هفته شهر صالح‌آباد شهرستان بهار اظهار داشت: پتانسیل‌های بسیار زیادی در شهر ما برای درخشش وجود دارد که متاسفانه به دلیل نبود مربی خوب، بودجه، عدم توجه مسئولین شهرستان و استان استعدادها دیده و شکوفا نمی‌شوند.

وی با اشاره به صدور حکم محکومیت گروهِ مخلّین نظام پولی کشور در دولت گذشته، به انتقاد از نابرابری بزرگی که باعث شد بسیاری از هموطنان سرمایه‌های خود را از دست بدهند و گروه خاصی بدون کار و تلاش به ثروت بسیار دست یابند پرداخت.

خطیب جمعه صالح آباد مجلس را موظف به تصویب قوانینی دانست که با آزاد گذاشتن دست دولت و قوه قضاییه فعالیت مفسدین اقتصادی را از کشور کوتاه کنند.

وی به فعالیت هفته‌های اخیر نظام استکبار جهانی و ایجاد آشوب در انتخابات پارلمانی لبنان و عراق و امنیت افغانستان پرداخت و خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت منطقه از این مشکلات ایجاد اتحاد بین دولت و مردم هر کشوری است تا دست آن دولت‌ها از کشورشان قطع شود.

افتخاری با تبریک هفته تربیت بدنی به ورزشکاران، بیان کرد: پتانسیل‌های بسیار زیادی در شهر ما برای درخشش وجود دارد که متاسفانه به دلیل نبود مربی خوب، بودجه، عدم توجه مسئولین شهرستان و استان استعدادها دیده و شکوفا نمی‌شوند.

وی همچنین خیرین را به کمک در راه ورزش تشویق کرد و افزود: لازم نیست برای ثواب همیشه مسجد ساخت بلکه باید به این مسایل هم توجه کرد.

خطیب جمعه صالح آباد ابراز داشت: امیدواریم با سرمایه‌گذاری در رشته‌های ورزشی شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران شهر و بخش صالح آباد باشیم.

وی همچنین با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق (ع) به بیان مناقب این دو نورالهدی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات