امام جمعه شهرستان گناباد:

وحدت موجب سربلندی اسلام است

ظهر امروز جمعه و در اجرای خطبه های نماز جمعه شهرستان گناباد حجه الاسلام صادقی نسل امام جمعه شهرستان گناباد ضمن تبریک هفته وحدت گفت : وحدت میان مسلمانها موجب سربلندی اسلام و شکست نقشه های دشمنان می شود.
کد خبر: ۹۳۸۴۵۵۷
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی ظهر امروز جمعه و در اجرای خطبه های نماز جمعه شهرستان گناباد حجه الاسلام صادقی نسل امام جمعه شهرستان گناباد ضمن تبریک هفته وحدت گفت وحدت میان مسلمانها موجب سربلندی اسلام و شکست نقشه های دشمنان می شود.


حجه الاسلام صادقی نسب گفت: از همشهریان عزیز تقاضا می شود تشریفات مراسم اموات را رها و هزینه آنرا در راه خیر مصرف نمایند .


امام جمعه شهرستان گناباد ادامه داد: اولین تحولی که پیامبر بوجود آوردند تحول فرهنگی بود. پیامبر با مجاهدت فراوان توانستنددست ستمگران را کوتاه و جامعه ای نمونه ایجاد کنند.

صادقی نسب گفت : از ریاست محترم اداره ورزش و جوانان و هیات ورزشی و ورزشکاران که علیرغم کمبود اعتبارات تلاش های خوبی انجام داده اند صمیمانه تشکر می کنم و از مسئولین محترم شهرستان و کشور و خیرین محترم درخواست می شود می شود نسبت به رفع مشکلات ورزش شهرستان بیشتر مساعدت فرمایند وب همچنین ادامه داد و گفت از قوه قضائیه که با محاکمه رئیس اسبق بانک مرکزی و معاونین او روحیه امید واری را زنده کردند تقدیر می شود.

حجه الاسلام صادقی نسب گفت: کرونا علیرغم زیانهایش فوائدی داشت .گسترش روحیه مواسات و اوج گرفتن کمک های مومنانه ، شکسته شدن غرور بشرکه در مقابل یک موجود ذره بینی عاجز شدند ، کم شدن تشریفات عروسی ها و مراسم اموات و تعزیه ها بود که متاسفانه اخیرا همان تشریفات دو مرتبه بر می گردد و زنده می شود و حتی بیشتر می شود مثلا مراسم اموات قبل از کرونا با پذیرایی چای و قهوه برگزار می شد اما در شرائط فعلی با آب میوه و کیک که همان پاکت مخصوص هزینه دارد برگزار می شود لذا از همشهریان عزیز تقاضا می شود تشریفات را رها و هزینه آنرا در راه خیر مصرف نمایند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها