مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ گفت: وحدت و همدلی ملت موجب پیشرفت و آبادانی کشور می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۴۷۴۱
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

حجت الاسلام حیدر کوثری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهین دژ ضمن سخنانی با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: با تلاش مسئولین، علما و روحانیون شاهین دژ، همواره وحدت خوبی در این شهرستان وجود داشته است.

وی افزود: آذربایجان غربی با برخورداری از یک جامعه فرهیخته، عالمان و دانشگاهیان، همیشه زمینه ساز وحدت بین شیعه و سنی بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین دژ، گفت: امروزه وحدت و همدلی در بین مردم ما موج می‌زند به طوری که شیعه و سنی با یکدیگر همکاری و تعامل خوبی دارند و علمای شیعه و اهل سنت همواره در وحدت پیشگام بوده اند.

وی گفت: دشمنان امیدشان به شکستن وحدت ما است و می‌بینیم که صهیونیست‌ها در همسایگی ما اردو زده اند و گروه های تکفیری همچون داعش نیز به مسلمانان رحم نمی‌کنند و حتی مسلمانان را در محل عبادت به خاک و خون می‌کشند که این از طرف همه ما محکوم است.

کوثری اظهار داشت: وحدت مسلمانان باعث موفقیت آنها در تمام مراحل زندگی بوده و به همین دلیل دشمنان اتحاد آنها را مورد هدف قرار داده اند ولی با تدابیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )، هوشیاری مردم و مسئولین راه به جایی نمی برند و در شهرستان نیز شاهد وحدت بسیار خوبی بین شیعه و سنی هستیم و مردم این شهر به صورت برادرانه در کنار هم زندگی می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه زیر بنای همه امور جامعه اسلامی وحدت است، افزود: همبستگی و اتحاد زمینه اصلی برای رسیدن به کمال در اسلام است و جمهوری اسلامی در این مسیر هدفش دفاع از مسلمانان جهان بدون در نظر گرفتن مذهب آنهاست.

انتهای پیام

ارسال نظرات