خبرهای داغ:
همدان- رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: با وجود کارهای خوبی که در استان انجام شده باز هم مشکلاتی وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آنها بیکاری در شهرها و روستاها است.
کد خبر: ۹۳۸۴۸۰۷
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدمهدی مفتح در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان، اظهار داشت: تمام نمایندگان استان همدان در خدمت‌رسانی یاران استاندار هستند.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در شهرها و روستاها داریم، افزود: با وجود کارهای خوبی که انجام شده باز هم مشکلاتی وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آنها بیکاری در شهرها و روستاها است.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: مطالبات مردم در هر شهرستانی وجود دارد که اگر با کمک استاندار و رئیس جمهور پیگیری و انجام شود به طور قطع رونق صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: موضوعاتی از قبیل بیکاری، جاده، راه آهن، آب شرب، زراعت و صنعت وجود دارد که نیازمند توجه به این حوزه‌ها هستیم که مستقیم با زندگی مردم گره خورده است.

مفتح با بیان اینکه ائمه جماعات و حوزه‌های علمیه نقش ویژه‌ای در توسعه استان و نظارت بر آن دارند، ابراز داشت: ما در استان همدان مشکلات جدی و مهمی داریم، مشکل آب و کمبود آن مانع بزرگی در به فعلیت رساندن کشاورزی و خاک حاصلخیز استان است.

وی گفت: استان همدان در مسیر عبور چندین استان قرار گرفته است و قدمت چند هزار ساله همدان یکی دیگر از این پتانسیل‌ها است که یکی از ثروت‌های این منطقه است.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان عنوان کرد: هرچند صنعت در استان خوب رشد نکرده است اما باید بستر فعالیت در این حوزه‌ها فراهم شود و بستر رشد صنعتی و کشاورزی در استان فعال‌تر شود تا شاهد ظرفیت‌های فعال در استان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات