خبرهای داغ:
مسئول هیئت اندیشه ورز سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست تخصصی روسای هیئت اندیشه ورز سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز؛
سرهنگ مداح گفت: باید کمک به فعالان و شخصیت های مرجع قهرمانان جهادی بر اساس رسیدن به تمدن اسلامی صورت پذیرد. تمدن نوین اسلامی نیاز به انسان های اندیشمند و نخبگان خوش فکر دارد.
کد خبر: ۹۳۸۴۸۷۸
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، نشست تخصصی روسای هیئت اندیشه ورز سپاه ناحیه امام رضا (ع) برگزار شد.

سرهنگ مداح مسئول هیئت اندیشه ورز سپاه استان بیان کرد: میدان جنگ نرم امروز میدان فضای مجازی است باید تلاش کرد که شایسته سالاری در مدیریت های مهم یکی از دغدغه های بسیج باشد.

وی افزود: پیشروی و پیشتازی در حل مسائل و مشکلات اردوهای جهادی، رزمایشات و غیره، اهمیت اتاق فکر، سند چشم انداز، اعتماد، روحیه تحول گرایی، همه و همه امروز باید در مسیر گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باشد و در سایه مطالبه گری نباید بگذاریم مدیرانی انتصاب شوند که شایستگی لازم را ندارند.

وی بیان کرد: باید کمک به فعالان و شخصیت های مرجع قهرمانان جهادی باتوجه به نظام مسائل و بر اساس رسیدن به تمدن اسلامی صورت پذیرد. تمدن نوین اسلامی نیاز به انسان های اندیشمند و نخبگان خوش فکر دارد.

وی افزود: تبدیل ایده ها به سیاست از موضوعات مهم اتاق فکر است و یسیج باید برخوردار از اندیشه ها و هیئت های اندیشه ورز فعال باشد و نباید متوقف جریان ها باشد. امام راحل(ره) هم اندیشه کرد و نتیجه آن اندیشه و تلاش ساقط کردن نظام ظلم بود.

سرهنگ شیخ جانشین سپاه ناحیه امام رضا(ع) بیان کرد: بابکارگیری از هیئت های اندیشه ورز برای احصاء و رفع مشکلات درونی باید با قدرت در پی حل مشکلات جامعه باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها