به مناسبت هفته وحدت در روستای بوگر برگزار شد ؛

جشن میلاد و نشست سبک زندگی اسلامی

همزمان با هفته وحدت جشن موالید با برکت 17ربیع و نشست سبک زندگی اسلامی در روستای بوگر شهرستان خانمیرزا برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۸۵۰۹۷
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ استاد حوزه و دانشگاه گفت: مناسبت هایی چون جشن هفته وحدت  و میلاد مسعود خاتم الانبیاء صلی الله علیه وآله وسلم و حضرت امام جعفرصادق علیه السلام باید هر چه با شکوه تر برگزار شود.

حجت الاسلام علی احمدی در جمع بسیجیان  روستای بوگر افزود: سیره و سنت پیامبر مهربانی حضرت محمد صلی الله علیه وآله وسلم، بهترین راهنما برای سبک زندگی بشر است.

وی افزود: سبک زندگی ایرانی _ اسلامی چون برگرفته از اسلام ناب است، از ناب ترین سبک های اخلاقی است که زندگی انسان را در مسیر الهی قرار می دهد.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: رسانه و فضای مجازی دشمنان اسلام ، تبدیل به ابزاری برای کمرنگ کردن سبک زندگی اسلامی شده است ولی با هوشیاری و بصیرت باید نقشه های دشمن را خنثی کرد.

وی تاکید کرد: مناسبت های بزرگی چون جشن هفته وحدت باید هر چه باشکوه تر برگزار شود به گونه ای که فضای این جشن در شهر و روستای محل زندگی احساس شود.

حجت الاسلام احمدی تاکید کرد: هفته وحدت یادگار حضرت امام خمینی (ره) برای اتحاد همه مسلمانان شیعه و سنی است تا با همدلی هر چه بیشتر برای اقتدار جهان اسلام در کنار هم قرار بگیرند.

وی در پایان بیان داشت: سبک زندگی اسلامی خالص ترین و ناب ترین سبک زندگی برای رسیدن بشر به سعادت و کمال است که باید هر چه بیشتر در جامعه تثبیت و نهادینه شود.

ارسال نظرات