فرماندار شهرستان سامان گفت: بازگشایی کامل مدارس شهرستان سامان مشروط به واکسیناسیون دانش‌آموزان است.
کد خبر: ۹۳۸۵۱۰۲
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری، کمال اکبریان در ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان سامان تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها در سطح ملی و استانی برای بازگشایی کامل مدارس از ۱۵ آبان‌ماه امسال، واکسیناسیون تمامی دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله ضروری است.

وی با اشاره به واکسیناسیون ۵۲ درصد از دانش‌آموزان شهرستان سامان علیه ویروس منحوس کرونا افزود: دانش ‌آموزان برای تزریق دُز اول واکسن تا روز سه‌شنبه هفته جاری فرصت دارند.

اکبریان توصیه کرد: سایر دانش‌آموزان شهرستان سامان در فرصت باقی‌مانده برای تزریق واکسن اقدام کنند در غیر این‌ صورت مجبورند هفته‌ای ۲ مرتبه تست کرونا با هزینه شخصی انجام دهند که به‌علت گران بودن هزینه آن، دچار مشکل می‌شوند.

وی یادآور شد:والدینی هم که تاکنون موفق به تزریق واکسن علیه ویروس کرونا نشده‌اند می‌توانند به همراه دانش‌ آموزان خود با حضور در مراکز مشخص، نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

اکبریان تزریق واکسن علیه ویروس کرونا در تمامی گروه‌های هدف را ضروری دانست و اظهار داشت: واکسن کرونا هم‌اکنون در تمامی مراکز واکسیناسیون شهرها و خانه‌های بهداشت روستاهای این شهرستان تزریق می‌شود.

فرماندار شهرستان سامان گفت: دانش‌آموزان نیز با تزریق واکسن کرونا،  می‌توانند سال تحصیلی خوبی را سپری کنند.

اکبریان تاکید کرد: هم‌اکنون ۷۵ درصد جمعیت هدف شهرستان سامان دُز اول و ۴۰ درصد دُز دوم واکسن علیه ویروس کرونا را تزریق کرده‌اند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا ۲ هفته آینده میزان واکسیناسیون دُز دوم در شهرستان سامان تا ۷۰ درصد افزایش یابد.

اکبریان تصریح کرد: مجموعه بهداشت و درمان شهرستان سامان در راستای واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا عملکرد مطلوبی دارد و این شهرستان با کمبود واکسن مواجه نیست.

ارسال نظرات