خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهبهان خبرداد
سرهنگ عبدالله خیران پور گفت: به مناسبت سالروز میلاد باسعادت پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت گردهمایی فرهنگی سرباز در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج بهبهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۵۱۰۴
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸

خیران پوربا بیان اینکه دوران سربازی مرحله ای بسیار مهم در زندگی جوانان است که می تواند در آتیه این عزیزان بعنوان آینده سازان میهن نقش بسزائی را دارد، گفت: این گردهمایی با همت نیروی انسانی پایور و گردان قرارگاه سپاه ناحیه بهبهان برگزار شد و حجه الاسلام و المسلمین سوری سخنران این برنامه در سخنانی با موضوع تشکیل خانواده، نوع نگاه به زندگی، اخلاق اسلامی و صبر و تعامل در رفتار اجتماعی و خانوادگی صحبت کرد و با اشاره به دوره سربازی بعنوان نوعی تمرین صبر و استقامت، توکل به خداوند متعال و تقویت ایمان را پلی بسوی آرامش و موفقیت دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان افزود: در ادامه این برنامه نیز رضا بهبهانی از سربازان قدیمی و سپاه بهبهان که با موفقیت در ادامه زندگی پس از سربازی هم اکنون بعنوان استاد دانشگاه، وکیل دادگستری و عضو سازمان نظام مهندسی فعالیت دارد به بیان خاطراتی از دوران سربازی خود اشاره کرد.

وی در تشریح دیگر برنامه های اجرا شده در این گردهمایی گفت: یوسف حمیدی از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز سخنران بخش پایانی برنامه بود که به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها