خبرهای داغ:
سرهنگ سرباز گفت: تبیین گفتمان استکبارستیزی از برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی بوده و طی هفته استکبارستیزی بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه از سوی سازمان بسیج دانش آموزی در سراسر استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۳۸۵۲۲۴
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمد سرباز مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در شورای آموزش و پرورش استان قزوین که به ریاست استاندار قزوین و در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد با اشاره به هفته استکبارستیزی بیان کرد: هر ساله هفته استکبارستیزی، از هفتم تا سیزدهم آبان‌ماه به مناسبت گرامیداشت ایام تبعید امام راحل از ترکیه در سال ۴۳ شهادت دانش آموزان در روز سیزده آبان ۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی در تهران برگزار می شود.

وی گفت: این ایام همچنین یاد آور حماسه سازی دانش آموز بسیجی شهید حسین فهمیده به عنوان قهرمان جهان اسلام است که حضرت امام(ره) در وصف جایگاه این نوجوان شهید فرمودند؛ رهبر ما این جوان مبارز است.

سرهنگ سرباز اظهار کرد: ۱۳ آبان ماه همچنین روز استکبارستیزی و یادآور حماسه سازی دانش آموزان بسیاری است که با بهره مندی از روحیه استقامتی و استکبارستیزی خوش درخشیدند و این هفته به پاس فداکاری های آنها هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین عنوان کرد: فلسفه نامگذاری های این هفته تبیین مسایلی برای قشر خاص و جامعه هدف است که اولین هدف در برنامه های هفته بسیج تبیین گفتمان استکبارستیزی است تا گذشته استکبارستیزی و دلایل آن برای جوانان و نوجوانان بیان شود. استکبار ستیزی و گفتمان مقاومت فعال از موضوعات مهمی است که مقام معظم رهبری همواره بر این اصل مهم تاکید داشته اند.

وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری برای ایجاد تمدن نوین اسلامی اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب باید در برنامه های هفته بسیج دانش آموزی تبیین شود چرا که تجربیات ۴۳ سالگی انقلاب و اتفاقات این مسیر می تواند راهگشای مسیری باشد که برای آینده انقلاب با مدیریت جوان انقلابی ترسیم شده است.

سرهنگ سرباز در ادامه با اشاره به برنامه های هفته استکبارستیزی توسط بسیج دانش آموزی استان قزوین تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در این هفته از سوی سازمان بسیج دانش آموزی در سراسر استان برگزار خواهد شد که خوانش بیانیه پیش از خطبه ها در سراسر استان، برنامه های فرهنگی و بصیرتی و ایجاد پویش های مختلف در فضای مجازی از جمله این برنامه ها می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی در استان های قرمز تجمع و راهپیمایی تعطیل، در استان های نارنجی تجمع با رعایت دستورالعمل و در استان های زرد و آبی با رعایت دستورالعمل ها تجمع و راهپیمایی برگزار می شود و در استان قزوین نیز برگزاری این مراسم با در نظر گرفتن رنگ بندی و شرایط کرونایی استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ سرباز با اشاره به اهمیت هفته استکبارستیزی و لزوم بازتاب برنامه های این هفته گفت: لازم است تا فضاسازی شهری پررنگ تر از سال های گذشته برگزار شود و با توجه به اتفاقات جریان یافته در کشور برگزاری این برنامه می تواند با حضور مردم و با یک مانور رسانه ای گسترده توطئه های بدخواهان نظام و انقلاب خنثی شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها