ساری-خطیب جمعه فریدونکنار گفت: یکی از شاخه های ژئوپلیتیک ایران قدرت معنوی آن است و این قدرت معنوی اجازه قدرت نمایی به پیاده نظام آمریکا نمی دهد.
کد خبر: ۹۳۸۵۲۸۷
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام دکتر حسین تقی پور امام جمعه فریدونکنار طی گفتگویی با اشاره به مسائل اخیر منطقه ، گفت:چهار قطب قدرت در منطقه ای که آمریکایی ها به آن می گویند، خاورمیانه وجود دارد، چهار ژئوپلیتیک که درحال تثیبت قدرت خودهستند.

حجت الاسلام دکتر تقی پور با بیان اینکه ایران به عنوان قدرت محور مقاومت در منطقه دارای زیرشاخه هایی است، افزود: کشورهایی مثل عراق، یمن،لبنان،سوریه، فلسطین و مردم بحرین،تحت رهبری جمهوری اسلامی ایران، ژئوپلیتیک مقاومت را تشکیل می دهند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به مسئله اخوانی و عثمانی که به سردمداری ترکیه ،قطر و آذربایجان در حال تلاش برای ایجاد قدرت است،ادامه داد:مسئله سلفی سعودی هم به سردمداری عربستان،بحرین و عمارت قدرت سوم منطقه است.

حجت الاسلام دکتر تقی پور با تصریح بر مسئله صهونیستم در منطقه ، خاطرنشان کرد: سالهاست که قدرت مقاومت در حال گسترش است و آمریکا با لشکرکشی ها خود به منطقه در تلاش برای مبارزه با این قدرت است.

خطیب جمعه فریدونکنار با بیان اینکه قدرت مقاومت نمی تواند با ترکیه و دیگر کشورها، اتحاد راهبردی داشته باشد، اضافه کرد: یکی از شاخه های ژئوپلیتیک ایران قدرت معنوی آن است و این قدرت معنوی اجازه قدرت نمایی به پیاده نظام آمریکا نمی دهد.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه خون شهدای مدافع حرم موجب اقتدار و قدرت ژئوپلیتیک ایران شد، افزود: برخی کشورهای منطقه ای می خواهند با شیطنت آمریکا و رژیم جعلی در مقابل قدرت منطقه ای ایران قد علم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها