خبرهای داغ:
حق شناس:

«طرح شهید سلیمانی» طرح بسیار موثر برای مقابله با کرونا بود/ منطقه آزاد آینده گلستان خواهد بود

استاندار سابق گلستان گفت: اجرای «طرح شهید سلیمانی» جزء یکی از طرح‌های بسیار موثر در مقابله با کرونا بوده که جا دارد از سپاه تشکر کنم.
کد خبر: ۹۳۸۵۳۷۵
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶

«طرح شهید سلیمانی» طرح بسیار موثر برای مقابله با کرونا بود/ منطقه آزاد آینده گلستان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان،هادی حق شناس استاندار سابق گلستان بعد از ظهر امروز در آیین تکریم خود و معارفه علی‌محمد زنگانه استاندار جدید گلستان که امروز سه‌شنبه چهارم آبان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد،‌ اظهار کرد: هیچ تنش سیاسی، قومی، مذهبی، امنیتی نداشتم و به نظرم کارهای بزرگی در گلستان انجام شد.

استاندار سابق گلستان خاطرنشان کرد: در نیمه اول امسال نرخ بیکاری گلستان هفت درصد است و در جذب تسهیلات بانکی در ردیف‌های مختلف جز ۶ استان اول کشور هستیم.

حق شناس گفت: اجرای «طرح شهید سلیمانی» جزء یکی از طرح‌های بسیار موثر در مقابله با کرونا بوده که جا داد از سپاه تشکر کنم.

استاندار سابق گلستان گفت: بخشی از مسائل استان متاثر از مسائل کشور است اما با توجه به همه شرایط ۷۵ درصد واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی دارای پروانه فعال هستند و در طول دو سال گذشته ۱۷ هزار میلیارد تومان یا پروژه افتتاح شده و یا برای اجرا تامین اعتبار شده است.

استاندار سابق گلستان خاطرنشان کرد: در ستاد احیای تالاب‌های ایران با تلاش‌هایی که انجام دادیم احیای خلیج گرگان با روش‌های مشخص مصوب شد.

حق‌شناس گفت: در بخش عمرانی و‌ساخت و ساز در این دو و‌ نیم سال گذشته تهدید سیل را به فرصت تبدیل کردیم و ۵۵۰ کلاس درس ساختیم و در دورترین مناطق گلستان نیز این کلاس‌ها به بهره‌برداری‌ رسید.

استاندار سابق گلستان تصریح کرد: یکی از آرزوهای من ایجاد بندر در استان گلستان بود که این موضوع در دولت و کمیسیون کشاورزی مصوب و سازمان بنادر مکلف به اجرای آن شد.

حق‌شناس بیان کرد: استان گلستان سال گذشته با تولید ۳۰۰ هزار تن مرغ جزء استان اول کشور بود که برای این میزان تولید ۵۰۰ هزار تن دان نیاز است که این میزان از جنوب تامین می‌شود و ایجاد بندر می‌تواند باعث توسعه بیش از پیش استان در تمام حوزه‌ها شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از مردم استان از همگی خداحافظی کرد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها