پرداخت بیش از ۲۵ میلیارد ریال هزینه درمانی به بیماران نیازمند
کد خبر: ۹۳۸۵۵۲۷
|
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از پرداخت بیش از ۲۵ میلیارد ریال هزینه درمانی به بیماران نیازمند استان خبر داد.

پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان کُردتودی، اظهار کرد: در طی ۶ ماه نخست ۱۴۰۰ بیش از ۲۵ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به حساب ۱۷۰۳ نفر بیمار نیازمند استان واریز شده است.


وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون خدمات خوبی توسط بانک امانات پزشکی هلال‌احمر به جامعه هدف ارائه شده و در طی ۶ ماه نخست سال جاری بیش از ۲۵ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی براساس مدارک تایید شده توسط پزشکان معتمد به حساب ۱۷۰۳ بیمار نیازمند واریز گردید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: جمعیت هلال احمر، از گذشته تاکنون خدماتی را به مناطق آسیب پذیر و کم برخوردار و با هدف تامین تجهیزات پزشکی و کمک معیشتی به اقشار ضعیف شروع کرده و امکانات خود را به میدان آورد و این کمک هزینه درمانی شامل افرادی می شود که شرایط مالی مناسبی ندارند و در انتظار کمک های هرچند ناچیزند که بتواند برای دارو و درمان استفاده کنند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در بانک امانات پزشکی ۷۴ کپسول اکسیژن، ۲۷ دستگاه اکسیژن ساز، ۵۰ عدد مانومتر، ۳۷ عدد پالس اکسی متر و... وجود دارد که در طول سال جهت استفاده‌ در اختیار بیماران نیازمند قرار داده میشود.

دکتر جلالی بیان کرد: برگرداندن سلامتی و نشاندن لبخند بر چهره ی بیماران نیازمند می تواند زیباترین و بهترین کار برای افراد خیر باشد و با توجه به نیاز بیماران به تجهیزات پزشکی از مردم و خیرین خواستاریم با اهدای کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، مانومتر، پالس اکسی متر، ویلچر، عصا و ... یاری گر هلال احمر در کمک به بیماران نیازمند باشند و با تامین هزینه بیماران و بی تفاوت نبودن نسبت به درد و رنج دیگران، شرایطی فراهم شود که بیماران رنجی جز بیماری نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: خیرینی که علاقه مند به مشارکت در این طرح هستند می توانند تجهیزات درمانی را بانک امانات هلال اهدا کنند یا وجوه مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند و وجوه واریزی تمام و کمال صرف هزینه های درمانی نیازمندان می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات